عمومی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان شهادت شهید «داوود عبدالهی»را تسلیت گفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی شهادت سرهنگ داوود عبداللهی مدافع امنیت را تسلیت گفت.
متن پیام این است:

کافی «الله الرحمن الرحیم»

((افسوس تاکوروا لیمو کشته شده قیمت سبیل خدا مرگ ۚ آره احیاء رها کردن آ احساس)))

((سوره بکره/154))

فیض عظیم شهادت این راه اصلی تقرب به خداست.

شهید با عبور از این گذرگاه در راه خدا به مقام و مرتبه ای دست می یابد که تنها با شهادت می توان به آن رسید.

شهدا با شهادت به آرزوهای خود می‌رسند و راه را به متعهدین به اسلام و ارزش‌های انسانی می‌آموزند. به این معنا کهو باعث افتخار کشورش شود.

شهید والامقام سرهنگ داوود عبداللهی پس از سالها مجاهدت و ایثار و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با اوباش ضدانقلاب و تجزیه طلب به همرزمان شهیدش می پیوندد. خاکستر در آغوش دیگر ارواح شهید عزیز آرام گرفت.

حوادث و حوادث اخیر و شهادت فرزندان این مملکت به فرماندهی ارتش و نیروی انتظامی و جوانان بسیجی و انقلابی. به این ترتیب کشور ما سفت تر و قوی تر شد. و بی شک انتقام عزیزان شهیدش را از آن دشمنان خواهد گرفت.

از شهروند عادی شهید پرورش دهنده شهر هورم آباد، هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام. جوانان بسیج و انقلابی و حزب الهی. از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی تقاضا داریم در مراسم تشییع این شهید والامقام شرکت کنند.

از خداوند متعال برای دو شهید معزز جناب سرهنگ داوود عبداللهی و شهید تسلیم ناپذیر فرید کاران پور حسنوند علو، برای خانواده معززشان و تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

بر اساس این گزارش، ستوان داوود عبداللهی فرمانده نیروی امدادی مالیبان در جریان درگیری با اوباش مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

دکمه بازگشت به بالا