عمومیکسب و کار برتر

نصب مجدد واتساپ

امروزه زندگی همه به اینترنت وابسته است و افراد کمی از پیامک استفاده می کنند و همه پیام ها از طریق پیام رسان رد و بدل می شود. دلیل آن قیمت پایین و سرعت بالا است. البته پیام رسان ها کاربردهای زیادی دارند. به عنوان مثال، می توانید موسیقی، فایل های صوتی، عکس، کتاب و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید با آنها انتقال دهید. محبوب ترین پیام رسان در ایران واتس اپ است که در این مقاله نحوه نصب آن را به شما آموزش می دهیم. البته، بسیاری از شما ممکن است این برنامه را در دستگاه هوشمند خود داشته باشید و با چالش هایی مانند نصب مجدد WhatsApp یا بازیابی اطلاعات قبلی هنگام خرید دستگاه جدید یا روشن کردن آن مواجه شده باشید. به هر دلیلی توصیه می کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

واتس اپ یکی از اپلیکیشن هایی است که با نسخه های قدیمی اندروید سازگار است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است مشکلات فنی یا سیستم عامل بسیار قدیمی اندروید باعث ایجاد یک سری وقفه در حین کار با برنامه شود. اگر گوشی شما آنقدر قدیمی است که هر کاری که می کنید باز هم نمی توانید از امکانات آن به درستی استفاده کنید، راه حل اصلی خرید یک گوشی جدید است. برای دانلود برنامه اندروید  تا انتهای این مقاله با دانلود برنامه اندروید همراه باشید.

خبر خوب این است که اگر از هزینه زیادی برای این موضوع صرف نظر نکرده اید، همیشه می توانید یک محصول مناسب را در صفحه گوشی در سایت 19 کالا پیدا کنید، زیرا قیمت گوشی در این صفحه کاملا به روز شده و تغییر می کند. فوراً بر اساس شرایط بازار

واتساپ را با شماره قبلی مجددا نصب کنید

برای نصب بروزرسانی واتساپ با شماره قبلی نیازی به انجام کار پیچیده و خاص نیست و فقط باید همان مراحل نصب ساده ای را که در ادامه توضیح خواهیم داد را طی کنید. اگر هنوز واتس اپ قبلی خود را در گوشی خود دارید، قبل از شروع به شما پیشنهاد می کنیم نحوه بک آپ گیری از پیام های خود را در مقاله نصب مجدد واتس اپ مطالعه کنید تا بتوانید دوباره برنامه را دانلود کنید.پس از بارگذاری آن ها را از دست ندهید.

برای پاسخ به این سوال که چگونه واتس اپ قدیمی را بازیابی کنیم، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برای نصب مجدد واتس اپ با استفاده از کد قبلی، یک واتس اپ جدید را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید

وارد واتساپ شوید و شماره مورد نظر را وارد کنید

کد ارسال شده به خط تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید

اگر در حال ایجاد یک فایل پشتیبان هستید، می توانید با کلیک بر روی دکمه “بازیابی” آن را بازیابی کنید.

WhatsApp شما آماده استفاده است

اگرچه در حال حاضر امکان نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی در بازار ایران وجود ندارد، اما می توانید این پیام رسان را از طریق لینک هایی که در زیر قرار داده ایم دریافت کنید:

همانطور که می بینید، نصب مجدد واتس اپ با شماره قدیمی من نیازی به ترفند خاصی ندارد و انجام آن آسان است. اگر از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید، بازیابی پیام‌های واتس‌اپ، که در صفحه‌ای جداگانه در مورد آن صحبت می‌کنیم، آسان است و چیزی از حساب شما حذف نمی‌شود.

واتساپ قدیمی خود را با شماره قبلی نصب کردم.

می‌توانید به جای نصب مجدد واتس‌اپ با شماره قدیمی، بدون حذف نصب و دانلود، از نسخه قدیمی‌تر WhatsApp استفاده کنید. برای این کار، قرار نیست مراحل پیچیده‌ای را طی کنید و اگر می‌خواهید چگونه واتس‌اپ قبلی خود را برگردانید، فقط مسیر زیر را دنبال کنید:

برای نصب واتس اپ قدیمی، تنظیمات اصلی و سال قبل را وارد کنید

برنامه های نصب شده را در لیست برنامه ها جستجو کنید تا WhatsApp را پیدا کنید

آن را باز کنید و روی “Clear Data” کلیک کنید. خوشبختانه برای انجام این کار در واتس اپ، نیازی به نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی ندارید.

برای تایید روی Yes کلیک کنید

حالا دوباره وارد اپلیکیشن واتس اپ شوید. بعد از آن خواهید دید که برای عضویت باید دوباره شماره خود را وارد کنید

پس از تایید شماره و مراحل عضویت، خواهید دید که مراحل قبلی نصب واتس اپ برای شماره قدیمی با موفقیت انجام شده است.

همانطور که می بینید، روش نصب مجدد واتس اپ با شماره اصلی جدید و دشوار نیست. برای عضویت در هر خطی که نیاز داشتید باید مراحل اولیه را یاد بگیرید.

اگر هدف شما یافتن یک نسخه قدیمی از برنامه است، ما در مقاله نصب قدیمی واتس اپ خود آموزشی برای شما قرار داده ایم.

دکمه بازگشت به بالا