عمومیکسب و کار برتر

نحوه تشخیص بوق 1011 اصلی از تقلبی

همه ما در حین رانندگی با موانع و خطراتی روبرو هستیم. برای انجام این کار، به یک ابزار اعلان نیاز داریم تا به شما هشدار دهد.یکی از تولید کنندگان که شما میتوانید از بهترین قیمت بوق 1011 باخبر شوید. این محصول ساخت شرکت آلمانی بوش نیست، اما دلیل بر کیفیت پایین این محصول نیست این محصول با افتخار در ایران تولید می شود در این محصول تمامی جزئیات و آلیاژهای این بوق تا حد زیادی شبیه سازی شده است. در کل صدا شبیه بوق کارخانه است. محصول مشخص شده دارای دوبوق و اتصال روی محفظه و رله مخصوص می باشد. این محصول دارای هولوگرام اصالت و کیفیت محصول می باشد. در هنگام خرید حتما به هولوگرام توجه کنید. طرح هولوگرام در عکس محصول کاملا مشخص است.

How to distinguish the original 1011 horn from a fake one

بوق خودرو بوش مدل 1011 بسته دو عددی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • دارای دو بوق
  • دارای ولتاژ 12 ولت
  • وزن بسته‌بندی: 3000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی: طول: 33، عرض: 17، ارتفاع: 11.5سانتی‌متر
  • وزن: 3000 گرم
  • ابعاد: طول: 16، عرض: 16، ارتفاع:5.5 سانتی‌متر

بوق خودرو بوش کد 1011 بسته 2 عددی

  • مدل: بوق 1011
  • پلاتین: بوش اصلی
  • صفحه: فنر درجه یک
  • سنگ: سنگ ریز و سنگ تراش
  • فیوز: رادیانت
  • برق : 12 ولت
  • قابل نصب: بر روی تمامی ماشین و موتور
  • همراه نقشه نصب روی کارتن

بوق رادیانت مدل وایبرومکس 1011 بسته دو عددی

از نظر صدا بسیار قدرتمند و بسیار با کیفیت است. این محصول ساخت کارخانه روتس هندوستان است که دارای مجوز از بوش آلمان و دارای چندین گواهی استاندارد بین المللی و اروپایی می باشد. این محصول 12 ولت می باشد که برای تمامی خودروها مناسب است و همراه با این محصول رله رادیاتور برای ارتقای کیفیت محصول تعبیه شده است.انواع بوق های تابشی تولید کارخانه روتز واقع در تامیل نادو هند می باشد که معمولاً پرکار، بادوام و بادوام بوده و توسط کارخانه آلمانی بوش تحت لیسانس بوش و تویوتا و غیره عرضه می گردد. با توجه به مصرف بالای بوق در هند و رقابت حاکم بر تولید محصولات با کیفیت با استانداردهای هندی.

از آنجایی که آنها به برخی از خودروسازان عرضه می شوند، آنها باید طبق استانداردهای DIN اروپا و استانداردهای خاص خودرو تولید کنند. دوام و دوام اکثر بوق ها به بیش از دو برابر استاندارد اروپایی می رسند. برای تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای اروپایی باید از مواد اولیه طبق استاندارد استفاده کنند که قیمت آن از مواد اولیه با کیفیت معمولی بیشتر است.وجه تمایز بوق هندی روتس از سایر بوق ها استفاده از مواد اولیه عالی و مونتاژ نیمه اتوماتیک به صورت کاملا علمی و تجربی با کارایی و ماندگاری بیشتر از حد استاندارد می باشد.تنوع مدل، فرکانس و اندازه بوق.

  • ساخت کارخانه روتس هندوستان
  • قسمت جلو طلایی و قسمت پشت مشکی است
  • تمام خودروها , لیفان 620 , پژو 405 , نیسان زامیاد , پیکان , وانت پیکان , سیتروئن زانتیا
  • ابعاد بسته‌بندی: طول: 33، عرض: 17، ارتفاع: 11.5سانتی‌متر

بوق خودرو مدل 1011 بسته دو عددی

کیفیت فوق العاده بالایی دارد، بعد از نصب چند تا بوق بزنید بوق کلا آب بندی میشه صدای خیلی خوبی داره فوق العاده سازه صداش حتما بخرید بهتون قول میدم پشیمون نمیشیدبوق خیلی خوبی نسبت به قیمتش صدای تیز و بلندی داره قیمتش هم نسبت به بیرون خوبه

بوق خودرو مدل 1011 بسته ۲ عددی

بوق خودرو گلد مدل 1010 مناسب برای پراید بستبوق ماشین یکی از جزئی‌ترین قطعات ماشین است که هدف آن فراهم‌کردن امنیت خودرو، سرنشینان و عابرین پیاده است. این امکان به عنوان یک تجهیز ایمنی در انواع وسایل نقلیه استفاده می‌شود تا در هنگام نیاز، مانند یک هشدار جهت اطلاع‌رسانی عمل کند. توجه داشته باشید که در لحظاتی از رانندگی، اهمیت بوق از هر قطعه دیگری در اتومبیل بیشتر می‌شود.

هر چند که متاسفانه، گاهی شاهد استفاده اشتباه رانندگان از بوق ماشین و حتی ایجاد مزاحمت‌های صوتی آزار‌دهنده توسط آن‌ها در سطح شهر هستیم. در واقع می‌توان گفت که استفاده از این قطعه، بیشتر از اینکه یک دانش باشد؛ یک فرهنگ رانندگی است.بوق یکی از سیستم‌های ساده، اما مهم در ایمنی خودرو است. در این مطلب به بررسی انواع بوق، عملکرد بوق و رفع عیب آن می‌پردازیم.

کارکرد بوق ماشین چیست؟

تکنولوژی استفاده‌شده در بوق خودرو، زیاد پیچیده نیست؛ به گونه‌ای که سال‌ها، هیچ تغییر خاصی (حتی برای انواع اتومبیل‌ها لوکس و معمولی) در فناوری آن به وجود نیامده است.ایده‌ی اصلی این است که بعضی از سوییچ‌ها، که معمولاً جایی در فرمان قرار دارند، مدار بوق را فعال می‌کنند. بعضی از خودروها دارای بوق واحد هستند و بعضی دیگر از دو بوق بهره می‌برند که هر کدام با فرکانس متفاوتی کار می‌کنند.

این قطعه هشداری در بیشتر محصولات با کمک دکمه موجود کنار دست راننده به یک رله یا مدار(Rely) یا فیوز متصل می‌شود. رله به عنوان مرکز اصلی جهت اتصال و همگامی کلید بوق، قطب مثبت و مدار بوق فعالیت می‌کند.زمانی که شخص به اصطلاح بوق می‌زند، رله برق مورد نیاز را از باطری خودرو گرفته و در مدار انتقال می‌دهد؛ در نهایت صدا از اتومبیل شنیده می‌شود. بله به همین سادگی؛ اما گاهی خرابی یک قطعه یا مشکل برق‌رسانی در آن، ‌همین فرایند ساده را مختل کرده و راننده را دچار دردسر و حتی استرس می‌کند.

قسمت های مهم دستگاه بوق عبارتند از:

  1. صفحه ارتعاش کننده یا دیافراگم
  2. آرمیچر یا میله ارتعاش دهنده دیافراگم و پیچ مهره تنظیم انتهای آن
  3. قرقره و سیم پیچی تولید کننده حوزه مغناطیسی
  4. پلاتین های مثبت و منفی و خازن مربوطه
  5. بلند گوی بوق

طرز کار بوق

بوق ماشین چگونه کار میکند؟

چون روی دکمه بوق فشار وارد می آوریم جریان برق باتری را به بوق مرتبط می سازد. عبور جریان از سیم پیچی داخل بوق سبب ایجاد حوزه ی مغناطیسی میشود. و آرمیچر یا میله ارتعاش دهنده را جذب می کند و چون میله مزبور به وسیله صفحه ارتعاش کننده فلزی وصل است.وسط آن را به جلو میبرد و به محض اینکه دیافراگم جلو رفت میله ارتعاش دهنده به واسطه زائده ای که در پهلویش قرار دارد پلاتین بوق زا را باز می کند. و مثل عملی که در پلاتین دلکو صورت می گیرد مدار قطع می گردد و میله ارتعاش دهنده را نیز به جای خود برگرداند.

انواع بوق ماشین

  1. بوق های الکترو موتوری که امروزه متداول نیستند
  2. بوق های مغناطیسی که تقریبا همه اتومبیل ها به آن مجهزند
  3. بوق های آژیری که مخصوص آمبولانس ها، ماشین های آتش نشانی و پلیس ها هستند.

بوق با جریان متناوب جوشن این بوق از یک ورقه غشائی درست شده است نوسانات جریان برق به نوسانات میدان تبدیل شده است و بعد از این نوسانات ورقه غشا را تحریک کرده و باعث تحریک صوت می شود. بوق حلزونی خودرو قابل نصب بر روی انواع خودرو های سواری می باشد با 12ولت، سطح صدای 115دسی بل، 480 هرتز، به قطر 80 میلی متر.بوق معمولی خودرو از نوع الکترو مکانیکی با قطر، ۱۱میلی مت، 12ولت و صدای 115دسی بل و390هرتز ( بلندی صدا) است.

روش های زیاد کردن و تقویت صدای بوق

  1. افزودن بوق به تعداد بوق ها نکته مهم این است که باید حتما از بوق های یکسان و مارک های برابر استفاده شود تا صدا های مختلفی ایجاد نشود.
    2. برای تنظیم نوع و کیفیت هر بوق میتوانید از پیچ هایی که به همین منظور در بوق تعبیه میشود استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا