عمومی

نامه تشکر آیت‌الله صافی از ریاست دادگاه قانون اساسی اتریش

به گزارش مجله خانواده ، آیترا صافی گلپایگانی در نامه ای به رئیس دادگاه قانون اساسی اتریش از مسلمانان بخاطر شکستن حکم ظالمانه منع حق تعرض ناپذیر رعایت حجاب تشکر کرد.
متن نامه تشکرآمیز آیترا صفیگور پای خرچنگ به رئیس دادگاه قانون اساسی اتریش:
به نام خدا
جناب آقای دکتر کریستف گرابنوارت
رئیس افتخاری دادگاه قانون اساسی اتریش
با سلام و تبریک
کرامت ذاتی انسان ، وعده خداوند متعال به انسان از هر رنگ ، زبان ، فرهنگ و جغرافیایی ، همیشه توسط نظام سلطه نقض شده است. افراد تحصیل کرده ای که مسئولیت حمایت از حقوق بشر و اجرای عدالت و دادگستری همه جوامع را دارند نیز نقش مهمی در کنترل دولت دارند. آنها مسئول بازدارندگی در برابر بی عدالتی و ادامه ستم و آزار و شکنجه ملتها ، فرهنگها ، آداب و رسوم دینی هستند.
برای مسلمانان با اقدامات قانونی و ارزشمند دادگاه قانون اساسی اتریش ، به ویژه تعالی وی و نقش مشروع و معتبر سایر قضات عالی رتبه در احقاق حقوق عقاید مسلمانان در کشور شما. ترك حكم ظالمانه منع حق رعايت حجاب موجب خوشحالي و خوشبختي مسلمانان است. دانشمندان تحصیل کرده جهان و دیگر ادیان ابراهیمی تبدیل شده اند.
من از اقدامات صرف شما علیه انسانهای شریف انسانی و مسلمانان اتریش تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که موفق تر باشید.
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ه ش / ۴ جمادی الاولی ۱۴۴۲ هق / لعف الله صافی

این نامه و متن ترجمه عربی آن دکتر هادی انصاری اخبار آنلاین موجود است متن ترجمه شده به زبان عربی:

تقدیر نامه به مرجع دینی خرچنگ آیترا شیخ الصافی الگوربی به کمیسار دادگاه قانون اساسی در متن

خرچنگ آیترا شیخ الصافی گوربائی ، چهره مقامات مذهبی ، با ارسال پیامی به رئیس دادگاه قانون اساسی الناس ، مسلمانان را از استفاده از حقوق خود در مورد تعهدات حجاب منع کرد. از اینکه تصمیم گایل را بی اعتبار کردید متشکریم. فرماندار متن تشکر نامه:
به نام خدا
سرآمد او دکتر السید کریستف غرابنوار
رئیس دادگاه زنان جریمه.

بوی ضد عفونی کننده و پاک کننده فعال.
طبیعت انسانی اشرافی در معرض حمله اشرافی است ، از بار سنگین فرزندان بشر ، سنگینی همه عرق و فرهنگ ، از موقعیت جغرافیایی تا انتها ، و صبر دائمی قبل از تاج و تخت در امان است. ..
اطمینان از پایان در رقابت بر سر دولت و محدودیت های زمانی آن نهفته است ، بنابراین سیستم خرد از همه جلسات مهم برای محافظت از فردیت مکان شکوه و حمایت از حقوق کودکان انسانی و اجرای عدالت. توسعه. این سقوط حق امام در اخراج عدالت و استمرار به این طریق و کاهش حقوق شاخه ها و اهداها ، آداب و رسوم ، سنت و اعتقادات دینی است.
اعدام شخصی که دستورالعمل های تعیین شده در متن خاص معلم شما را دریافت کرده و قضاوت باقیمانده شخص صحیح از فرد صحیح را به سرور سایر متفکران و پیامبران دین ابراهیمی تحویل داده است.
اگر اعراب مسلمانان را به نام اعمال انسانی شما ، قدردانی و قدردانی از نجیب و عدالت ، مسلم بدانند ، اعتلای موفقیت شما را تضمین می کنند. خواهد بود.
لعف الله الصافی / 4 / جمادی الاول / 1442/19/12/2020

/ 6262

دکمه بازگشت به بالا