عمومیکسب و کار برتر

ناصر غلامی هوجقان فعال رسانه ای کیست؟

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در محله ذوالفقاری جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات است.

طلق و گالویگا و ناصر غلامی حاجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر وارد هلال احمر تبریز شد و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. وی در عین حال برای نجات جان قربانیان و فعالیت در حوزه خبری شتافت. وی در زلزله های بم، ورزقان و آذرشهر، امدادرسانی و امدادرسانی بیشماری را در کارنامه خود دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه رویدادها، زندگی اجتماعی، گردشگری، ورزش فرهنگی و غیره است. ناصر غلامی هوجقان تجربه همکاری با سایت های خبری مانند سماچار روز، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، درخور و ایرانی را دارد. مجله شیمی.

وی همچنین گزارش های متعددی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشت که از جمله می توان به گورستان اسرارآمیز و عجیب تبریز، کوه های مارس سیوان (دولر بازاری)، جاذبه های طبیعی ناشناخته، کوه های مارس تبریز اشاره کرد. جاذبه طبیعت ناشناخته، آرامگاه و معبد پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوی، اسرار ناشناخته کاخ پیرآباد ایلچی و…

همکاری در اطفای حریق و شرایط اضطراری

وی سه دوره داوطلبی، تکمیلی و ویژه آتش نشانی را گذراند و چندین بار در عملیات اطفای حریق در شادباش تبریز و دیجل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرد. ناصر غلامی دوره پیشرفته احیای قلبی ریوی را گذرانده و در زمینه اورژانس نیز حرفی برای گفتن دارد و قبل از انتقال به بیمارستان شهید مدنی تبریز به بیماران اورژانسی تبریز خدمات پیش بیمارستانی ارائه می کرد.

ناصر غلامی همچنین به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و مسئول رسانه هیئت گردشگری ورزشی استان اردبیل فعالیت کرد و اخیراً به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، شین کیو کشین و مسئول روابط عمومی جامعه منصوب شد. افسر ملی هو کونگ فو.

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با حکم رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس ناصر غلامی هوجقان در مراسم اهدای جوایز با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین در استان آذربایجان شرقی پس از دریافت اطلاعیه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

در این حکم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان، با احترام، نظر به همکاری و فعالیت های ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت یک سال از تاریخ انتصاب به سمت مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. تاریخ. امید است در سایه عظمت و سلامتی خداوند متعال با حضور و نفوذ مستمر این بزرگوار عزیز در راستای گسترش سبک و تربیت نسل های جوان مستعد در عرصه ورزش موفق و موید باشید. .

دکمه بازگشت به بالا