عمومی

نابسامانی در بازار و نارضایتی مردم/انبارهای احتکار کالا کشف شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید القاصی آنلاین با اشاره به مشکلات فروش زیاد ، کم فروشی و ذخیره در ایالت و اقدامات انجام شده برای رفع آنها ، اظهار داشت: تحریم های دولت در بحث در مورد تخلفات اقتصادی و قاچاق در سه زمینه کالاها و خدمات مقامات شبه قضایی هستند. و ارز ، بهداشت ، دارو و درمان.

تعطیلی 6 نانوایی با تخلف

وی گفت: “ناآرامی های بازار و نارضایتی عمومی از اوضاع منجر به تشکیل گشت مشترک با حضور قضات شعب و بازرسان سازمان شد.” صمتاتاقهای اصناف ، مراکز بهداشتی و پلیس در بازار وجود دارد.

دبیر امور خارجه زندان دولت لرستان تأکید کرد که باید بلافاصله از واحدهای صنفی بازدید شود و در صورت نقض پرونده ، علیه واحد صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل و قانون اجرا می شود. در صورت تخلف ، بلافاصله آن را ارسال کنید ، کارت پلاستیک را ضمیمه کرده و ببندید.

القاصی آنلاین افزود: “هفته گذشته بیش از شش واحد صنفی نانوایی متخلف را که تعطیل و جریمه شدند شناسایی کردیم.”

کشف چهار مخزن سموم دفع آفات جو و سموم کشاورزی

وی در مورد تشکیل تیم ویژه ای با تمام اختیارات برای رسیدگی به تخلفاتی مانند کم فروشی ، ذخیره سازی ، گران فروشی و کلاهبرداری ، گفت: بوده است.

مدیر زندان دولت لرستان گفت: هفته گذشته با کمک اطلاعات دولتی سه انبار جو را با ظرفیت ذخیره سازی 1000 تن و ارزش بیش از 1 میلیارد ریال کشف و ضبط کردیم.

القاصی آنلاین با کمک اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با تأکید بر کشف انبار سموم دفع آفات کشاورزی به ارزش 2 میلیارد تومن در ایالت “بلافاصله دستور حراج این محصولات را با قیمت مصوب سازمان” داد. اضافه. صمت و جهاد کشاورزی ایالت داده شد.

وی گفت: “به عنوان یک موضوع فوری ، ما انتظار داریم که این دو سازمان این اقلام را بین عموم مردم و مصرف کنندگان توزیع کنند.”

کشف 240 تن برنج

رئیس زندان لرستان با کمک آژانس های اطلاعاتی به صحبت ادامه داد و خاطرنشان کرد که سردار شماس همچنین 240 تن برنج پاکستانی را که به خارج از این کشور حمل می شد ، پیدا کرده است. مجرم دادخواست نقض معادل بیش از 13 میلیارد تومان را تشکیل داده است.

القاصی در یک مصاحبه ویژه خبری ، آنلاین تأکید کرد که یک میلیارد و 700 میلیون تومان تخلف معادل تومانی علیه دو مدیر کلیدی دیگر که توزیع برنج نامرغوب را در این ایالت انجام داده اند ، تشکیل شده است. آیا: 300 تن پیاز با همکاری Warehouse IRGC سلام کشف شده.

دکمه بازگشت به بالا