موشک فاتح بازار تسلیحاتی امریکا در منطقه را شکست داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بازار تسلیحات | تسلیحات | موشک

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه مناسبت‌های سال‌ها و ایام الله‌ها تذکر برای بندگان خدا هستند، اظهار کرد: باید از این مناسبت‌ها در زندگی درس بگیریم.

وی با اشاره به سالروز دستور امام خمینی (ره) برای تأسیس ستاد انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ اظهار کرد: امروز دشمن سربازان خود را به میدان جنگ فرهنگی فرستاده است و آن کسی که می‌آید لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد و بی‌حیایی و بی‌حجابی را به فرمان دشمن به نمایش می‌گذارد در این جنگ فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در ماجرای حجاب برخورد قاطعانه مربوط به کسانی است که کار دشمن را انجام می‌دهند اما به آن‌هایی که فریب خورده هستند و نمی‌دانند یا متوجه نیستند باید راه صحیح را یاد داد و کار فرهنگی برای آن‌ها انجام داد.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی برروی کسی که برای جنگ فرهنگی با انقلاب و نظام آمده اثرگذار نیست و با اعمال جدی قانون باید جلوی مفسده او را بگیرد.

آیت الله عابدینی با اشاره به رونمایی موشک فاتح با بیان اینکه دستان دانشمندان کشور و سرداران قدرتمند نیروهای مسلح را برای این رهاوردهای ارزشمند می‌بوسیم بیان کرد: ساخت موشک فاتح که یک پدیده خارق‌العاده است و رونمایی از آن به معنای شکست بازار تسلیحاتی آمریکا و غرب در منطقه است.

وی با بیان اینکه موشک هایپرسونیک یک موشک دفاعی – تهاجمی است عنوان کرد: با رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، عرصه بر صهیونیست‌ها تنگ‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: صهیونیست‌ها که اکنون از درون در حال فروپاشی هستند، از بیرون هم این امکانات تهدیدکننده علیه آن‌ها بسیج شده و آن‌ها می‌دانند خیلی زود این تکنولوژی به دست نیروهای لبنان، فلسطین، یمن و خیلی جاهای دیگر می‌رسد و صهیونیست‌ها به معنای واقعی کلمه در محاصره موشک‌های منهدم‌کننده قرار گرفته و هر روز عرصه بر دشمن تنگ‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات شهادت طلبانه سرباز مصری در خاک اسرائیل ادامه داد: تنها جایی که صهیونیست‌ها قدری روی آنجا حساب می‌کردند مصر بود که امروز می‌بینیم جوانمردان مصری فراوان هستند که برای حمایت از دین جانشان را به کف گرفته‌اند و این همان محاصره‌ای است که هر روز اوضاع را بر صهیونیست‌ها تنگ‌تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: تشییع با شکوه این شهید توسط مردم انقلابی مصر به اسرائیل فهماند که دیگر جایی را برای امنیت و حمایت ندارد و هر روز یکپارچگی مسلمانان برای مقابله با این جرثومه فساد جدی‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز دحوالارض بیان کرد: امام زمان (عج) به همان خانه کعبه که گسترش زمین از آنجاست، تکیه می‌کند و قیام خود را آغاز می‌کند و عدل و داد، عدالت و انسانیت، معارف قرآنی و الهی را از آنجا به سراسر زمین گسترش می‌دهد.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز فرار بنی صدر از کشور بیان کرد: رفتارهای ذلیلانه در حوزه برجام همان رفتارهای بنی‌صدری بود و امیدواریم بیداری، آگاهی، بصیرت و تقوای ما مردم اجازه ندهد که افکار پوسیده و وابسته به اجانب بتوانند از جامعه ما، مردم ما و سیاهی لشکرها سوءاستفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا