منتخب انتخابات ریاست جمهوری خود را خادم مردم بداند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی مصلای امام خمینی (ره) کرج افزود: وظیفه شرعی و ملی همه ما شرکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: این مرحله از انتخابات تکمیل کننده مرحله قبلی (مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) است بنابراین اهمیت بیشتری از مرحله اول دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نتیجه در این مرحله مشخص می‌شود بنابراین تمام آحاد مردم باید شرکت کنند تا مشارکت حداکثری رقم زده شود.

امام جمعه کرج یاد آور شد: بنابراین باید بهتر از دوره قبل مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حاضر شد چرا که هر یک رأی نیز سرنوشت انتخابات را روشن می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسیر شهید رئیسی ادامه یابد چراکه مسیری بود همراه با تحول و جهش و به هر جهت سرعتی به کارها داده شده بود بنابراین هرکدام از آقایان از صندوق اخذ رأی منتخب مردم شدند همین مسیر رئیس جمهور شهید را بروند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: منتخبان خود را خادم مردم و ملت بدانند و در عرصه‌های مختلف کار کنند.

وی یاد آورشد: مشارکت حداکثر بسیار اهمیت دارد چراکه هرچه آرای مردم بیشتر باشد در عرصه داخلی و خارجی و حتی تعاملات بین المللی پشتیبان منتخب است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: هرکسی که نسبت به کشور عرق دارد نسبت به دین و مسائل ملی تعلق خاطر دارد و باید شرکت در ین دوره از انتخابات کند و مقدم بر همه چیز مشارکت حداکثری و پس از آن انتخاب اصلح است.

دکمه بازگشت به بالا