عمومیکسب و کار برتر

مناسب ترین کفپوش برای کف باشگاه بدنسازی

آشنایی با انواع کفپوش باشگاه و بدنسازی

بحث انتخاب کفپوش باشگاه از مهمترین دغدغه ها در هنگام راه اندازی و تجهیز انواu باشگاه ورزشی رزمی یا بدنسازی می باشد. انتخاب پوشش برای کف باشگاه در باشگاه های بدنسازی، رزمی یا باشگاه های ورزش های چند منظوره هم از لحاظ زیبایی و هم ایمنی موضوعی حایز اهمیت است. باشگاه های بدنسازی،محیطی برای ورزش با دستگاه های سنگین می باشند و بعضی حرکات ورزشی در آن ها صرفا روی کفپوش ورزشی باشگاه و بدون استفاده از دستگاه و به صورت متکی بر بدن ورزشکار، همراه با لوازم کمکی همچون انواع دمبل ها، هالترها و وزنه ها، صورت می گیرد.

استفاده از کفپوش مناسب در باشگاه های بدنسازی، یکی از مهم ترین مولفه های کیفی هر باشگاهی است و هرچه کفپوش به کار رفته در باشگاه بدنسازی مورد نظر ضربه پذیرتر و مقاوم تر باشد، رفاه و راحتی بیشتری را برای ورزشگاران فراهم می نماید.به طور کلی دو نوع کفپوش گرانولی و کفپوش تاتامی برای باشگاه های بدنسازی مناسب است

کفپوش سالن بدنسازی از مهم ترین انواع کفپوش می باشد که قبل از نصب دستگاه ها باید آن را انتخاب و نصب نمود. جلوگیری از آسیب های جدی وارد شده به بدن ورزشکاران، حفظ جلوه ظاهری و زیبایی باشگاه و همچنین ممانعت از خراب شدن دستگاه ها همگی از دلایلی هستند که انتخاب یک کفپوش مناسب برای باشگاه بدنسازی را مهم می کند.

انواع کفپوش باشگاه | ضربه گیر کف باشگاه | قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

به جرات می توان گفت بهترین کفپوش برای سالن بدنسازی، کفپوش گرانولی یا همان کفپوش لاستیکی می باشد. این کفپوش دارای استحکام لازم بوده و در اثر فشارهای ناشی از دستگاههای ورزشی دچار آسیب نمی شود. اگر وسیله یا وزنه ای بر روی این کفپوش سقوط کند، برگشت به بالا ندارد. سقوط اشخاص نیز بر روی این کفپوش آسیب جدی در پی نخواهد داشت.
کفپوش گرانولی سالن بدنسازی دارای انواع مختلف تایلی، رولی و درجاریز بوده و در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد. از نظر بهداشتی نیز تایید شده و رشد کپک و قارچ ها بر روی آن امکان پذیر نمی باشد. این کفپوش برای فضاهای داخلی و بیرونی مناسب می باشد.

اصولا ارزان قیمت ترین کفپوش برای باشگاه های بدنسازی ، کفپوش گرانولی است. این کفپوش علاوه بر کیفیت و مقاومت بالای خود، دارای فشار نقطه ای بالا، ضربه پذیری مناسب و تحمّل فشار و وزن بالای دستگاه های ورزشی هالتر و دمبل هایی که در این فضا ها به وفور پرتاب می شوند، می باشد و نیازهای خاصّ این نوع کاربری را به بهترین نحو برطرف می سازد. با تمام این ویژگی ها و قیمت مناسب است که کفپوش های گرانولی تا این حد مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.
از گزینه‌های دیگر برای این فضاها می‌توانیم به کفپوش تاتامی و کفپوش های پی وی سی اشاره کنیم. کفپوش های رولی مثل کفپوش کمپارس از جمله کفپوش های دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشند که می توانید آنها را خریداری کنید و در این فضاها نصب و اجرا نمایید.

دکمه بازگشت به بالا