عمومی

مشکلات دستگاه‌های خراسان شمالی توسط پارک علم و فناوری حل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد ظهر پنج شنبه در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر چند فشارها و تحریم‌های زیادی در کشور حاکم بود اما با حضور شرکت‌های دانش بنیان در مسیر رونق اشتغال و درآمد زایی و دستاوردهای آنان شاهد امید بخشی در سطح جامعه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فلسفه شکل گیری این ستاد در راستای سخنان مقام معظم رهبری بوده، گفت: هدف اصلی ما عملیاتی شدن دستور مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی خاطرنشان کرد: ضروریست نیازهای دستگاه‌های اجرایی احصا و در پارک‌های علم و فناوری بر روی این موضوعات بوی سازی صورت گیرد.

حسین نژاد تقویت مراکز پارک علم و فناوری استان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی برگزاری رویدادهای ملی متعدد، دستاوردهای سفر هیأت اقتصادی استان به کشور ترکمنستان، ارتقای شاخص‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین، توجه به حوزه نخبگان و فناوران و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان استان را نتیجه تلاش جمعی مسئولان عنوان کرد.

ناصر فخر موحدی با تاکید بر اینکه توجه به حوزه دانش بنیان باید برای سالهای دیگر نیز به صورت مستمر ادامه یابد، گفت: باید شاهد اتصال حلقه علم و صنعت برای سال جدید باشیم.

دکمه بازگشت به بالا