عمومی

مردم به کیفیت انتخاب خود در ۲۸ خرداد توجه داشته باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نه تنها در حجت الاسلام محمد حسین ، بلکه در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان ، به مناسبت آغاز دهه کرامت ، با مراجعه به پنجم ، به مقام امامزادگان احترام بگذارید. ذی القاعده سالگرد امام دگان اظهار می دارد: اصفهان دومین ایالت با مقدس ترین مقدسات است. در این ایالت بیش از 700 زیارتگاه وجود دارد که مردم اصفهان آغوش خود را برای بزرگداشت این امام دگان باز می کنند.

وی گفت: فعالیت های غیرنظامی ، فرهنگی و اجتماعی در بقاع متبرکه اصفهان به دلیل عشق مردم اصفهان به دولت در تکریم ائمه اطهار موفق بود.

امام دگان در استان اصفهان یک مرکز فرهنگی شگفت انگیز است

مدیر امور خیرین و امور خیریه در اصفهان با بیان اینکه امام زادگان در اصفهان یک مرکز فرهنگی شگفت انگیز است ، گفت: “انتشار دانش دینی ، پرداختن به موضوعات اجتماعی و فعالیت های فرهنگی در امام زادگان اصفهان انجام می شود. مکانی برای اشتغال وجود دارد. زاییاز نیاز به تجهیزات بهداشتی و تولید مراقبت کنید.

وی اظهار داشت: “در ایالت امامزادگان اکسیژن رسانی وجود دارد و از حمایت افراد نزدیک امامزادگان استفاده شده است.”

سرمایه گذاری در 25 امامزاده برای تأمین انرژی خورشیدی

خوجه تور اسلام سیاه وی با بیان اینکه برخی از تأسیسات حرم اصفهان برای تأمین نیازهای مردم به سرمایه اقتصادی مولد تبدیل شده است ، آشکار کرد: در این راستا می توان به سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی اشاره کرد.

وی گفت: در حال حاضر 25 مرکز اهدا در اصفهان در حال تولید برق از انرژی خورشیدی هستند. آه تو دفتر بنیاد اصفهان بیشترین سهم کشور را در زمینه انرژی خورشیدی برای نیروگاه های کوچک دارد.

مدیر صندوق و امور خیریه اصفهان گفت: “تا پایان سال جاری ، ما همچنین یک نیروگاه مهم خورشیدی را برای مشارکت جهت تأمین نیازهای جامعه راه اندازی خواهیم کرد.”

وی در ادامه با اشاره به انتخابات 18 ژوئن اظهار داشت: “از این نظر ، این انتخابات مهمترین مأموریتی است که مردم ایران امروز می شناسند و با تعیین این سرنوشت آینده برای این نظام م effectiveثر است. باید به مشارکت توجه شود.” اسلام نفوذ زیادی دارد.

مدیر اداره امور خیریه اوقاف استان اصفهان گفت: ایران نه تنها محل زندگی و معیشت اعضای خود است ، بلکه با قیمت بالایی نیز برای ارتقا این سیستم است. افرادی که در انتخابات شرکت می کنند.

مشکلات زندگی ما نباید از زاویه ای کوچک به انتخابات گره بخورد

وی گفت که مشکلات زندگی ما نباید از زاویه ای کوچک به انتخابات پیوند خورده باشد. شهدا باید این سیستم را به اندازه کافی عزیزان ایرانی تحویل دهند تا به این واقعیت که پشت سر خود نگاه می کنند توجه کنند. اخیراً ، ما دیده ایم که جوانان چگونه از حقوق و مسئولیت های خود استفاده می کنند.

هاجتل اسلام سیاه گفتن اینکه امروز رقصهای زیادی در خارج از کشور و توسط مردم برگزار می شود وای ما شاهد داده های داخلی بودیم که مردم در انتخابات 1400 شرکت نکردند ، وی ادامه داد: برچسب تیز دشمن قصد دارد اراده کسانی را که در انتخابات شرکت می کنند کاهش دهد. بله ، و علی رغم دستور ، ثابت می کند که کشور عزیزمان تعهدات خود را تشخیص می دهد و به خون شهید پاسخ خوبی می دهد.

وی گفت در انتخابات بعدی باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه شود. “یکی از دستورات وی شرکت در انتخابات و شرکت در انتخابات است ، در حالی که انتظار می رود در انتخابات گذشته همه مردم را به رای دادن به دیگران تشویق کند.

مردم باید در تاریخ 28 ژوئن به کیفیت انتخاب خود توجه کنند

مدیر بنیاد و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه مردم باید به کیفیت انتخاب های خود نیز توجه کنند ، گفت: “ما دیگر نباید شاهد چنین بحث ها ، سخنرانی ها و تبعیض هایی باشیم.”

وی افزود: انتخاب های امروز مردم می تواند مسیر انقلاب را تسریع کند. “مردم نباید فکر کنند که نبود آنها مشکل را حل می کند. به سرنوشت و دشمنان کشور امیدوار باشید.” ناامید شوید و امید کشور را 100 برابر کنید.

دکمه بازگشت به بالا