عمومی

مدیران کل از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران کل از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند، اظهار کرد: مدیران باید مطالبات مردم را بشنوند و پاسخگو باشند و نه اینکه مردم از رسانه‌ها شاهد حضور مدیران کل در شهرستان باشند.

خطیب جمعه پارس آباد از ممنوع بودن کشت برنج در شامات پارس آباد انتقاد کرده و گفت: تصمیم ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد قابل قبول نیست و مسئولین باید در این خصوص تجدید نظر کنند تا کشاورزان ما متضرر نشوند.

وی با توجه به اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر ترویج پرداخت زکات گفت: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا