عمومی

محرومیت زدایی در شهر قم و روستاها با اعتبار بیش از۱۴۰میلیاردتومان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، مرتضی حیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفتگی به دولت تبریک گفت و به روح شهیدان رجایی و باهنر در حالی که جمعیت کوم حدود یک میلیون نفر بود سلام کرد. 300 نفر. در برخی ایالت های دیگر ، تحت کنترل هفت ایالت ، این واقعیت که Com یک شهر واحد است برای مردم این شهر فریبکار بود.

فرماندار کوم با اشاره به اینکه تخصیص بودجه به ایالت بسیار دشوار است زیرا یک شهر واحد است و امکان افزودن شهرهای اطراف ایالت وجود ندارد ، افزود: .. ..

وی با تأکید بر اینکه در تلاش برای ایجاد شهر چهارم هستیم ، اظهار داشت: توجه به موضوع محروم یکی از اصلی ترین ماموریت های ما است و این مساله به طور حتم بعدی است: توسط دولت با جدیت دنبال می شود.

سال گذشته ، حیدری به 15 محله کم برخوردار با چندین منطقه روستایی در مناطق مختلف پیوست تا محرومیت از مناطق مختلف شهری و روستایی را با تقویت همکاری بین نهادهای دولتی از بین ببرد. او گفت که آن را حذف کرده است. به دستور رهبر معظم انقلاب برای رفع محرومیت ، و ادامه دهید.

فرماندار شهرستان کوم از افزایش 50 درصدی اعتبارات تملک دارایی در سال جاری خبر داد و افزود: بودجه دولتی 200 میلیارد تومانی برای شهر جدید در نظر گرفته شده است و هر شهر با توجه به منابع و منطقه خود بودجه لازم را اختصاص می دهد.

وی با کمک موسسات خیریه و سازمان های دولتی تأکید کرد که مشکل بیگانگی در اطراف جمکران را به طور کامل حل کرده است و گفت: “مردم عزیز در مناطق کم برخوردار ، بیشتر با ما در این مشکل کمک می کنند. امیدوارم این کار را انجام دهید.”

در پایان ، فرمانده پروژه شهید سلی مانی در کام گفت که تغییر در نوع ویروس کرونا مستلزم تغییر در عملکرد پروژه مانی شهید سلی است. تعداد موارد و مرگ و میر در کوم.

دکمه بازگشت به بالا