عمومی

مجلس باید در عملکرد خود نشان دهد که در راس امور است

براساس پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده ،

صبور هارندی ، عضو شورای شناسایی رفاه ، گفت که رهبران انقلابی تصمیم گرفته اند که سیاست های استراتژیک کنگره یازدهم را بر اساس سنت های گذشته اتخاذ کنند. وی افزود: “پیام رهبران معظم انقلاب ، کنگره یازدهم را تشویق می کند.”

صبور هارندی گفت: “این پیام نوعی راه آهن است که نشان دهنده حرکت کنگره در طی چهار سال آینده در اصول و مبانی این دستورالعمل اساسی است.”

کنگره باید در عملکرد خود نشان دهد که مسئولیت آن است

صفار هرندی همچنین الزامات صندلی رژیم را توصیف می کند. برای یک چیز مهم که در قلب شما جای می گیرد.

“شاخص های توانایی و کارآیی فردی به عنوان نماینده دارای اهمیت هستند و شناخت کار ارزش برای کار یک نماینده مهم است.” اشتغال ، تولید ، حفظ ارزش ارزهای ملی ، اجتماعی دوری از تجملات برای نماینده مهم است و باید بتواند نیازهای افراد جامعه را برآورده کند. دقیقاً همانگونه که نمایندگان نباید دولت را استخدام کنند و برخلاف دین ، ​​نه با دولت مخالفت کنند بلکه با آن دوست شوند ، سرمایه های ملی و درگیری های بیهوده دولت را هدر دهند. لطفا نه.

نارضایتی مردم در شورای ملی تأثیر خود انتخابات است ، بنابراین انتظارات مردم باید به خوبی در مجلس برآورده شود ، از جمله با قرار دادن برخی اصول در دستور کار. ” سیاست کلی سیستم باید با هیئت تشخیص مصلحت بحث شود ، اما در حال حاضر به نظر نمی رسد سیاست کلی سیستم به درستی اجرا شود ، بنابراین ریل ها باید با اجرای قانون تضمین شوند.

رنج هارندی گفت: “در موضوع عدالت ، برخی از آن در حوزه عدالت عمل می کنند ، همانطور که رهبری گفتند که ما در عدالت ضعیف عمل کردیم. بنابراین یک کار کنگره می تواند انجام دهد ، به عنوان مثال ، برای انصاف ، بانکها یکی از مقولات عدالت هستند که در تهیه تسهیلات پرونده های اختلاس نقش داشته اند ، بنابراین کنگره می تواند به اجرای مکانیزم های عدالت کمک کند.

کنگره باید در عملکرد خود نشان دهد که مسئولیت آن است

در پیوند ویدیویی ، حسین مظفر ، عضو شورای تشخیص مصلحت نظام ، گفت: یکی از آنها پاکی اعضای مجلس است ، به این معنی که جامعه به افراد پرشور و حرفه ای احتیاج دارد. دوم ، رعایت نظم و انضباط مجلس و مشارکت فعال در کمیته های مجلس و پیگیری موضوعات مطرح شده در جامعه بسیار مهم است.

وی افزود: قوانین قانونی باید متناسب با شرایط ملی و نیازها و دردهای اجتماعی به صورت مناسب انجام شود.

نظارت مجلس بر عملکرد دولت نیر بسیار مهم است و قانون باید براساس سازوکارهای نظارت مجلس صورت گیرد. این امر کنگره را کارآمدتر می کند و آن را در اولویت قرار می دهد. و به موقع

حسین مظفر ، عضو شورای تشخیص مصلحت نظام ، گفت: آگاهی از وضعیت کشور باید به گونه ای باشد که جهت گیری در راستای نظارت بر عدالت و رضایت مردم باشد.

دکمه بازگشت به بالا