عمومی

متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو به کاهش است

به گفته اهر از شورای اداری دولت تهران ، علی رضازاری با بیان اینکه تاجگذاری طولانی مدت در زندگی ما خواهد بود ، اظهار داشت: این بیماری چه زمانی از بین می رود و چه موقع کاهش مشخص آن رخ می دهد؟ این بسیار ناشناخته است. “

“بسیاری از تحولاتی که به نظر می رسد منجر به کاهش اثرات بیولوژیکی شده اند ، تاکنون ناموفق بوده اند. بیمارانی که هنوز درمان نهایی و واکسیناسیون را دریافت نکرده اند ، واکسینه نشده اند و اثرات آنها وجود ندارد. و بعد جدیدی از علائم در جامعه جهانی در حال ظهور است.

به گفته زری ، نظرسنجی ها نشان می دهد که 44.6 درصد از جمعیت تهران خانه خود را ترک کرده و از شغل خود خارج شده اند. حضور فیزیکی منابع انسانی مستلزم دخالت سازمان های دولتی است.

زاری اظهار داشت: لیستی از مشاغل پرخطر مربوط به کرونا در تهران ایجاد شده است که باید تا آنجا که انعطاف پذیری دستگاه اجازه می دهد از آن استفاده شود.

رئیس دانشکده پزشکی شهدای شهید گفت: “این پس انداز هزینه کار باید به گونه ای انجام شود که روند اداری عادی باشد ، عاری از رکود و مشکلات باشد.”

وی خاطرنشان کرد: لزوم استفاده از فرصت های گسترش تاج و فراهم کردن زمینه تحقق کامل و کامل دولت الکترونیکی به منظور احترام به حقوق شهروندان ، بحث در مورد کار در خانه و اجرای اقدامات پزشکی. ..

وی گفت: “در تهران ، شرایط خاص و وجود پیچیدگی های مختلف منجر به طراحی شیوه مدیریت جدید شده است ، در نتیجه ، بین 25 مجری که به طور مستقیم مسئول مدیریت و مدیریت تاج هستند ، هماهنگی وجود دارد. بود.”

فرمانده تاج گذاری تهران گفت: بدون اقدامات ویژه مدیریتی بسیاری از ویژگی هایی که در این کشور وجود دارد به دلیل جمعیت زیاد و تراکم بالای جمعیت می توانست عملیات کورنا را دشوار کند. وجود دارد.”

وی تهران را به عنوان مرکز بهداشت و درمان کشور معرفی کرد. این ایالت علاوه بر اینکه تنگنای سیاسی و اقتصادی برای کشور است ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با دخالت در تهران می توان کلیه مناطق اداری کشور را تغییر داد.

زاری در ادامه با اشاره به کاستی های نسبی دولت در زیرساخت های مراقبت های بهداشتی ، اظهار داشت: این زیرساخت های اساسی متناسب با جمعیت و تراکم نیست و اوضاع بسیار استراتژیک و متفاوت است.

فرمانده عملیات تهران از ابتدا تا به امروز با اشاره به وضعیت فاصله اجتماعی در تهران گفت: میانگین میزان انطباق پروتکل های پزشکی و مسافت های هوشمند در شروع اجرای پروژه به طور متوسط ​​62٪ بود و پس از دو هفته برخی واحدها و تقسیمات به 28٪ ، 11٪ و 9٪ کاهش یافت.

براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی وزارت بهداشت ، ظهر روز اول ژوئیه ، 204،952 نفر در کشور به طور قابل اعتماد با بیماری کورو ویروس آلوده شده اند ، 116 نفر در 24 ساعت گذشته جان باختند و کشور به 9623 نفر رسیده است. .

از دیروز تا امروز ، 1 ژوئیه 2016 ، دو هزار و 368 مورد جدید Qovid 19 بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی در کشور شناسایی شد که از این تعداد 1111 نفر در بیمارستان بستری شدند.

در طی 24 ساعت گذشته ، 116 بیمار کشته شده اند که 19 نفر از آنها فوت شده است و تعداد کشته ها به 9،623 نفر رسیده است.

تاکنون 163،591 بیمار بهبود یافته اند یا از بیمارستان مرخص شده اند.

دکمه بازگشت به بالا