عمومیکسب و کار برتر

مانیتور ایسوس خمیده چیست؟

اگر یک گیمر حرفه ای، به خصوص یک گیمر حرفه ای رایانه شخصی هستید، مطمئناً می دانید که تجربه بازی های ویدیویی با مانیتورهای بازی، لذت دیگری است. این نمایشگرهای سریع با ویژگی‌های ویژه‌ای که فقط برای بازی طراحی شده‌اند، تجربه بازی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند.

از آنجایی که مانیتورهای گیمینگ گران قیمت و گران قیمت هستند، همه نمی‌توانند آن‌ها را بخرند، تصمیم گرفتیم در این مقاله مانیتور asus را به شما نشان دهیم، نه فقط ویژگی‌های بازی حرفه‌ای، بلکه کیفیت خوب. کار می کند، اما ارزان و خوب است.

مانیتور VG24VQE ایسوس یکی از محصولات جدید این شرکت است که با امکانات و عملکردهای مدرن خود، تجربه ای خوشایند را در حین بازی به گیمرها می دهد. قبل از اینکه به ویژگی های جالب این نمایشگر بپردازیم و در مورد آنها صحبت کنیم، اجازه دهید نگاهی به مشخصات فنی آن بیندازیم:

اندازه پنل: 23.6 اینچ

نسبت تصویر: 16:9

نوع پنل: VA

رزولوشن: 1920×1080

شعاع خمش: 1500R

حداکثر روشنایی: 250cd/㎡

نسبت کنتراست: 3000:1

نرخ تازه سازی: 165 هرتز

زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه MPRT

ورودی/خروجی: DisplayPort 1.2 x 1 و HDMI (v1.4) x 2 و جک هدفون

حال که با مشخصات فنی مانیتور منحنی TUF Gaming VG24VQE ایسوس آشنا شدیم، به سراغ ویژگی های جالب و خاص آن می رویم. ویژگی هایی که به راحتی می توانند تفاوت اصلی بین یک مانیتور گیمینگ مانند VG24VQE و یک مانیتور معمولی را به بهترین شکل نشان دهند.

تا به حال متوجه شده اید که VG24VQE یک مانیتور با پنل VA و نرخ تازه سازی 165 هرتز است. ترکیبی از ویژگی‌های پنل VA و نرخ تازه‌سازی بالا، این گزینه را به انتخابی عالی برای گیمرهای رقابتی تبدیل کرده است. همه ما می دانیم که سرعت و نرخ فریم بالا به ویژه برای گیمرهای رقابتی مهم است. همچنین، زمان پاسخ 1 میلی ثانیه ای را نیز فراموش نکنیم، که در هنگام نمایش تصاویر متحرک سریع، هیچ ضرر، مصنوع یا ردی از خود بر جای نمی گذارد.

به همه اینها، پشتیبانی VG24VQE از فناوری FreeSync Premium را اضافه کنید. با فناوری FreeSync، زمانی که نرخ فریم بازی و نرخ تازه سازی صفحه نمایش شما هماهنگ نباشد، دیگر هیچ تصویر گرافیکی وجود نخواهد داشت و نرخ تازه سازی به طور خودکار با نرخ فریم بازی شما مطابقت خواهد داشت.

صفحه نمایش منحنی

اگرچه VG24VQE دیجی چه یک مانیتور با اندازه پنل نسبتا کوچک است، اما ایسوس تصمیم گرفت از پنل منحنی در این مدل استفاده کند. اگر با نمایشگرهای منحنی تجربه دارید، می‌دانید که تجربه بازی ویدیویی با نمایشگر منحنی بسیار جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر است.

بازی روی مانیتور منحنی به طور کلی احساس غوطه ور شدن در دنیای بازی را افزایش می دهد. و باعث می شود احساس کنید بیشتر در خودتان غرق شده اید. البته ممکن است بازیکنان و رقبای حرفه ای رابطه خوبی با مانیتورهای خمیده نداشته باشند. اما به طور کلی، شکل خمیده مانیتور جدید Asus 1500R فقط نتیجه طراحی زیبا و شیک نیست. اما هنوز نیاز به استفاده است تجربه بازی در سطح دیگری.

165 Gts

ما در بخش های قبلی مقاله خود، میزان به روز رسانی مانیتور VG24VQE را توضیح دادیم. برای گیمرهای رقابتی، شکی نیست که نرخ فریم بالاتر و گیم پلی سریعتر از وضوح بالاتر و جزئیات گرافیکی ارزشمندتر است. به یاد داشته باشید که نرخ رفرش بالا نه تنها سرعت گیم پلی را افزایش می دهد و به طور قابل توجهی تاخیر ورودی را در بازی شما کاهش می دهد، بلکه تصاویری روان و لذت بخش را تضمین می کند. این یک تجربه روان‌تر و جذاب‌تر برای بینندگان فراهم می‌کند و بهره‌وری بازیکن را افزایش می‌دهد.

فناوری ELMB

صفحه نمایش VG24VQE دارای یک فناوری کاربردی به نام ELMB یا EXTREME LOW MOTION BLUR با این فناوری تاری حرکتی تصاویر که یکی از دشمنان اصلی بازیکنان رقیب است تقریبا به صفر می رسد و تصویر متحرک تمیزتر از قبل می شود.

فناوری تقویت سایه

با استفاده از فناوری Shadow Boost در مانیتور منحنی TUF Gaming VG24VQE، مناطق تاریک صفحه که در آن سایه‌ها وجود دارد، به طرز جالبی روشن و واضح می‌شوند. بازی های مختلف دارای چنین نورپردازی برای نقاط تاریک و سایه های روی صفحه هستند تا بیش از حد در معرض دید قرار نگیرد.

گیم پلاس

ویژگی GamePlus مجموعه ای از ویژگی ها و گزینه های بازی است که کار را برای بازیکنان مختلف آسان می کند. به عنوان مثال، با بسته GamePlus می توانید Crosshair، Timer، FPS Counter و Display Alignment را اضافه کنید و هر کدام را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

بازی

با استفاده از ویژگی GameVisual، می توانید تنظیمات بصری مانیتور خود را برای سبک های مختلف بازی تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر در حال بازی یک عنوان مسابقه ای هستید، حالت GameVisual را روی Racing قرار می دهید. یا، اگر در حال بازی تیراندازی اول شخص هستید، حالت FPS را روشن کنید. تمامی این روش ها علاوه بر روش های بصری، عملکرد مانیتور را نیز تغییر می دهند.

دکمه بازگشت به بالا