عمومیکسب و کار برتر

قیمت پمپ پیستونی کوچک

پمپ های پیستونی کارواش یکی از انواع پمپ هایی هستند که در دسته پمپ های جابجایی مثبت، زیر مجموعه پمپ های رفت و برگشتی قرار می گیرند و قابلیت تولید فشار بالا را دارند. ساختار پمپ پیستونی کارواش بسیار شبیه به سیلندر خودرو است و با حرکت رفت و برگشتی در خروجی فشار ایجاد می کند. پمپ های کارواش برای مصارف خانگی و صنعتی، پمپ های کارواش خانگی فشار کم و پمپ های پیستونی صنعتی فشار بالا ایجاد می کنند. در انواع پمپ کارواش صنعتی از پیستون هایی با مقاومت فشار بالا استفاده می شود که با سرامیک بسیار رایج است.

هزینه پمپ کارواش

پمپ کارواش از نظر نوع مصرف برق در دو نوع تک مرحله ای و سه مرحله ای موجود می باشد. حداکثر فشار و دبی پمپ کارواش بسته به قدرت موتور الکتریکی و تعداد سیلندرها و پیستون ها ممکن است متفاوت باشد. پمپ کارواش مورد استفاده در منزل از نوع تک مرحله ای بوده و فشار کم تولید می کند و هزینه کمی نیز دارد. از طرفی پمپ های کارواش با کاربردهای صنعتی برقی معمولاً سه مرحله ای هستند. پمپ های کارواش صنعتی به دلیل اینکه فشار بیشتری ایجاد می کنند باید از پیستون با مواد مقاوم تری مانند سرامیک ساخته شوند به همین دلیل قیمت بیشتری دارند. قیمت پمپ کارواش به پارامترهای ذکر شده و همچنین برند و کشور سازنده بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت پمپ کارواش با کارشناسان کالاسناتی تماس بگیرید.

خرید پمپ کارواش

بسیاری از افرادی که قصد خرید پمپ کارواش کارخانجات صنعتی، کارگاهی و … را دارند ترجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید کنند و البته امروزه خرید اینترنتی محصولات مختلف رایج شده است و فرقی نمی کند محصول کاربردهای بزرگ و صنعتی داشته باشد. چه کوچک و چه مصارف خانگی. خرید پمپ کارواش نیز در دسته محصولات مشابه قرار می گیرد. از طریق وب سایت ما می توانید پمپ های کارواش را در انواع مختلف صنعتی و خانگی خریداری کنید.

از آنجایی که پمپ کارواش صنعتی اغلب مورد استفاده قرار می گیرد، مدل های تقلبی زیادی وجود دارد و حتی گاهی برخی سودجویان با تعویض قطعات داخلی پمپ اصلی، اما با خرید از یک صنعتی، اقدام به فروش پمپ کارواش با قیمت کمتری می کنند. تولید – محصول. ، می توانید از اصالت پمپ پیستونی مطمئن شوید. گروه کالاصنعتی می تواند پمپ کارواش سه فاز و پمپ کارواش تک فاز، ست لنس و نازل، گیج فشار، الکتروموتور و شاسی را به صورت پکیج کامل ارائه دهد و خدمات پس از فروش لازم را تضمین کند. خرید پمپ کارواش صنعتی (پیستونی) در سایت کالاسناتی به قیمت و مدل (100 بار، 200 بار، 250 بار، 400 بار، 500 بار و …).

انواع پمپ پیستونی کارواش

بیشترین کاربرد پمپ پیستونی در کارواش های صنعتی و خانگی است که معمولا از پمپ های 100 باری، پمپ های 150 باری و کارواش های صنعتی 200 باری استفاده می شود. پمپ 100 بار با برق تک فاز یا سه فاز و موتور برق 3 اسب بخار (2.2 کیلو وات) راه اندازی و راه اندازی می شود. برای استفاده از پمپ 150 و 200 بار باید از پمپ شستشوی سه فاز استفاده کرد که به آن پمپ شستشوی صنعتی می گویند. به طور کلی پمپ کارواش صنعتی 200 بار توسط یک موتور برق سه فاز 7.5 اسب بخاری حرکت می کند که به کارواش صنعتی سه فاز نیز معروف است و این دو توسط شاسی و کلاچ به هم متصل می شوند. طبیعی است که اگر پمپ، موتور و شاسی مطابقت نداشته باشند، پمپ کارآمد نخواهد بود.

پمپ کارواش مارک

شرکت های تولیدی مختلف در سراسر جهان شروع به ساخت پمپ های پیستونی کرده اند. اکثر پمپ های پیستونی کارواش تک فاز و سه فاز موجود در بازار ایران ساخت کشور ایتالیا می باشد. پمپ های کارواش ایتالیایی عبارتند از:

پمپ کارواش پیستونی برتولینی: برتولینی یک برند ایتالیایی است و محصولات پمپ پیستونی برتولینی از بهترین پمپ های کارواش موجود در بازار هستند. برتولینی علاوه بر تولید شیر، لوازم جانبی شیر کارواش را نیز تولید می کند.

پمپ پیستونی کارواش اینتر پمپ: اینتر پمپ یکی دیگر از برندهای ایتالیایی است که انواع کارواش و پمپ پیستونی را تولید می کند و یکی از قدیمی ترین ها می باشد. این شرکت علاوه بر پمپ پیستونی اینتر پمپ، محصولات جانبی را نیز در مدل هایی با فشارهای مختلف تولید می کند.

پمپ کارواش میشلین: ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در تولید پمپ به خصوص پمپ کارواش پیستونی می باشد. یکی دیگر از تولیدکنندگان پمپ کارواش در ایتالیا میشلن است. پمپ کارواش میشلن برای نظافت خانگی و صنعتی استفاده می شود.

پمپ واشر پمپک: پمپ واشر پمپک یکی دیگر از پمپ های واشر ایتالیایی است که پمپ هایی با فشارهای 100 بار تا 1000 بار تولید می کند.

مهر و موم پمپ کارواش

پمپ های کارواش دارای پیستون هایی هستند که در داخل سیلندرها حرکت می کنند و با استفاده از کاسه نمدهای الاستومری یا حلقه های O که در قسمت بیرونی پیستون قرار می گیرند آب بندی می شوند. از طرف دیگر، پیستون خود می تواند یک الاستومری باشد که با تداخل مناسب ساخته شده است. پمپ های پیستونی می توانند یک طرفه یا دو طرفه باشند اما بیشتر دو طرفه هستند.

تفاوت پمپ های پیستونی دو طرفه و یک طرفه 4

در پمپ پیستونی دو طرفه، سیال در جریان حرکت رو به جلو و معکوس پیستون آزاد می شود (چهار دریچه یک طرفه برای هر پیستون لازم است). در پمپ پیستونی رفت و برگشتی، مایع تنها در طول حرکت پیستون به سمت جلو تخلیه می شود.

به طور کلی، طراحی دو طرفه با سرعت کم و فشار متوسط ​​همراه است، در حالی که طراحی یک طرفه به طور کلی با سرعت و فشار بالا همراه است.

هنگام انتخاب پمپ پیستونی، فشار ورودی بالا باید به عنوان یک پارامتر بسیار مهم در نظر گرفته شود. هنگامی که فشار ورودی بسیار زیاد است، پمپ های پیستونی دو طرفه نسبت به انواع یک طرفه کارآمدتر هستند و از ترمینال ورودی برای کاهش بار ترمینال الکتریکی استفاده می کنند.

فشار ورودی بالا در شستشوهای صنعتی نیز می تواند بر انتخاب محرک تأثیر بگذارد. یک پمپ رفت و برگشتی می تواند از اختلاف فشار برای محاسبه توان مورد نیاز استفاده کند، در حالی که یک پمپ تک اثر تنها بخشی از فشار ورودی را برای جبران فشار خروجی استفاده می کند.

اندازه پمپ پیستونی کارواش

این نوع پمپ ها عموماً با مهاربندی افقی برای سایزهای کوچک و با مهاربندی عمودی برای سایزهای بزرگتر برای کاهش بار بر یاتاقان ها، پکینگ و کراس هد تولید می شوند. اگرچه طراحی پمپ عمودی باعث صرفه جویی در فضا می شود، اما نگهداری آن از طراحی افقی گران تر و دشوارتر است.

دکمه بازگشت به بالا