عمومی

قوانین عادی برای شرایط غیرعادی کارساز نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا ابی پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دولت که صبح روز پنجشنبه در استانداری استان زنجان با حضور وزیر دفاع و وزیر پشتیبانی نظامی برگزار شد ، گام های قابل توجهی برداشت و گفت که این امر بوده است. تولید را افزایش داد و شعار سال دولت را تحقق بخشید. وی گفت که این کار تکمیل شد و 52 پروژه در این زمینه در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد پروژه با هدف دولت در زمینه رونق تولید ، 22 پروژه در اولویت قرار گرفت و بقیه پروژه ها نهایی شدند. در این راستا و در سال آینده ، دبیرخانه مربوطه 11 واحد تولیدی و صنعتی خواهد بود. در طرح اولویت گنجانده شده است.

ابی پور با اشاره به اینکه تولید ماشین آلات ، تولید کاغذ ، تولید دارو و … یکی از پروژه های اولویت دار برای سال آینده است ، اظهار داشت: علاوه بر این ، سال آینده چندین پروژه در بخش کشاورزی در دست بررسی است. همچنین به پروژه هایی مانند بهبود باغ و توسعه تولید شیر و گوشت اشاره دارد.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان امروز تأکید کرد و ادامه داد که ما در یک وضعیت غیرمعمول هستیم و نمی توانیم برنامه های لازم را برای پیشبرد اهداف خود طبق قانون عادی انجام دهیم: در زمینه فناوری. گام های بزرگی از جمله پیشنهادات با دسترسی به اینترنت با سرعت بالا در روستا و … برداشته شد.

ابی پور در ادامه با تأسیس 20 شهر صنعتی در زنجان خاطرنشان کرد: 2.5 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در زنجان و 1.16 درصد واحدهای شناسایی شده در زنجان است ..

دکمه بازگشت به بالا