فواید کش مو ساتن یا اسکرانچی چیست؟

استفاده از اسکرانچی یا کش مو ساتن فقط برای زیبایی موهای شما نیست؛ این محصول به سلامت موهای شما کمک میکند و بر روی سلامت آن تاثیرگذار است. اسکرانچی های ساتن ابریشم از دوشاخه شدن (موخوره) مو جلوگیری کرده و مانع از پیچ و تاب و فشار بر روی آن شده و در نتیجه در ریزش موهای شما نیز نقش مهمی خواهد داشت.

اسکرانچی یا کش مو ساتن، از جمله اکسسوری ها موی سر است که از جمله مهمترین ویژگی ها و فواید آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  1. مانع از ریزش مو به دلیل فشار روی آن ها میشود.
  2. به بافت مو آسیب نمیرساند.
  3. این مدل از اکسسوری مو، از الکتریسیته ساکن و دوشاخه شدن تارهای مو ی سر جلوگیری میکند.
  4. مانع از شکننده شدن موی سر میشود.
  5. نرم و لطیف و بسیار شیک است.
  6. موهای شما جمع و منظم میکند.
  7. جلوه و جذابیت شما را افزایش میدهد.
  8. اگر اسکرانچی یا کش مو را با لباس خواب و  خود ست کنید زیبای بیحد و مزری به خود خواهید بخشید.

اسکرانچی چه ویژگی های دارد؟

با توجه به استقبال خانم ها از این محصول و بالا رفتن سطح محبوبیت آن، کمپانی های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های مختلف فعالیت دارند. از مهم ترین ویژگی های اسکرانچی یا کش مو، می‌توان به انعطاف پذیری بالا و حالت ارتجاعی آن اشاره کرد که سبب می‌شود در زمان استفاده آسیبی به بافت مو و ساختار آن وارد نشود.

کش مو ساتن

البته این موارد در زمان استفاده از اسکرانچی های پارچه ای مخصوصا ساتن امکان پذیر می‌باشد، زیرا پارچه ساتن دارای حالت صاف و لغزنده ای است و مو بدون گره خوردن از آن رد می‌شود که در نهایت عوامل کشیدگی مو را از بین میبرد. در این حالت پس از استفاده طولانی مدت احساس خستگی و سنگینی روی مو را ندارید.

برای زیبایی و درخشش هر چه بیشتر خود، بهتر است اسکرانچی یا کش موی خود را با ، ، لباس خواب، لباس زیر خود ست کنید. ست کردن اکسسوری خواب زنانه، به دلیل زیبایی و شیک بودنی که به شما می‌بخشد، می‌تواند اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد.

بهترین جنس اسکرانچی یا کش مو چیست!؟!

همانطور که در مطلب ، توضیح داده شد، طبق نظر سنجی محققان مد و زیبایی بهترین و راحت ترین مدل اسکرانچی و کش مو، از پارچه های ساتن ابریشم ساخته شده اند. چرا که پارچه های ساتن ابریشم، بخاطر لطافت و نرمی خاصی که دارند علاوه بر زیبایی از آسیب به موها جلوگیری کرده و همراه با راحتی جلوه ای بسیار زیبا را به موهای خانم های حساس و شیک پسند می‌دهند.

 پارچه ای بسیار نرم و لطیف است که هیچ آسیبی به پوست و موی شما وارد نمیکند. این پارچه محبوب، بهترین گزینه برای تولید اسکرانچی یا همان کش مو است.

کش مو یا اسکرانچی ساتن ابریشم

بدون شک، از جمله محبوب ترین انواع این مدل از کش موی سر میتوان به اسکرانچی ساتن ابریشم یا همان کش موی ساتن ابریشم اشاره کرد که می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه ما خریداری کنید.

شستشو و نگهداری اسکرانچی ساتن ابریشم

برای شستشو اسکرانچی و کش مو های ساتن ابریشمی باید دقت زیادی داشت. ساتن ابریشم پارچه ای لوکس و حساس است. ما برای راحتی شما عزیزان در  را به شما عزیزان شرح داده ایم.

اسکرانچی از کجا و چگونه آمد!؟

کش مو یا اسکرانچی در دهه 80 میلادی، توسط طراحان برجسته برای رفع نیاز به بستن موهای بلند که در آن دوره بسیار رایج بود، اختراع شد.

کش مو در ابتدا به صورت ساده و به شکل بافتی از کش و الیاف بود، اما در سال های اخیر با وجود توجه زیاد خانم ها به این محصول مدل های مختلفی از آن با طرح و رنگ زیبا به بازار عرضه میشوند.

البته لازم به ذکر است که این محصول با داشتن قدرت کششی بالا، در صورت استفاده اشتباه میتواند به مو ها آسیب جدی وارد کند و با شکستن ساختار اصلی مو، سبب ایجاد موخوره شود. پس حتما از انواع با کیفیت اسکرانچی یا کش مو که در فروشگاه های معتبر اکسسوری استفاده بفرماید.

کش مو اسکرانچی

مدل های با کیفیت این محصول با کنترل و پوشش کش خود علاوه بر استحکام بالا، از موهای شما مراقبت میکنند.قدرت کش های استفاده شده در این محصولات، سبب شده که برخی طراحان با اضافه کردن پارچه به کش مو، از اتصال مستقیم آن با مو جلوگیری کنند که در نتیجه سبب ایجاد یک لایه محافظتی برای مو میشود.

انواع مدل اسکرانچی

به صورت کلی، اسکرانچی از سه نوع برخوردار است. که هر کدام ویژگی های خاص به خود را دارند.

  • اسکرانچی ساتن ابریشم: محبوب ترین و پرفروش ترین نوع اسکرانچی که از خواص زیادی برای مو برخوردار است.
  • اسکرانچی نخی: این مدل بیشتر برای موهای ضخیم و محکم مناسب است.
  • اسکرانچی توری: در انتخاب اسکرانچی توری،باید دقت زیادی داشته باشید که از خرید مدل هایی که مو در آن ها گیر میکند، اجتناب کنید.
  • اسکرانچی فانتزی: مدل های زیبا و جذاب از اسکرانچی که معمولا از جنس ساتن ابریشم تولید شده و آن ها را با لباس های دیگر، ست می‌کنند.

خرید اسکرانچی و کش مو ! از کجا بخریم؟

شما میتوانید شیکترین مدل های کش مو اسکرانچی را در فروشگاه پینوسلا مشاهده و خریداری کنید. پیشنهاد ما ست کردن کش موهای زیبای خود با ست اکسسوری خواب و لباس زیر است.

همانطور که در بالا نیز بیان کردیم اسکرانچی نوعی از اکسسوری مو بانوان است که استفاده زیادی برای شما خواهد داشت. شما میتوانید از این مدل کش مو خاص، هم برای زیبایی و هم سلامت هر چه بیشتر موهای سر خود استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا