عمومی

عزای عمومی در یزد به دستور رئیس جمهور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به تشکیل کمیته تصادفات گفت: اعضای کمیسیون سوانح نیز وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت های ریلی منطقه هستند. و کمیته های فنی و تفصیلی این موضوع باید بررسی شود تا علت حادثه مشخص شود.

وی تاکید کرد: مردم و رسانه ها باید صبور باشند تا علت نهایی این حادثه توسط یک کمیته فنی و دقیق مشخص شود و عامل این حادثه در این زمینه مورد غفلت واقع شود. هوم.

فاطمی همچنین گفت: همه جانباختگان حادثه قطار مشهد – یزد به پزشکی قانونی تحویل داده می شوند و باید مراحل قانونی شناسایی و تحویل خانواده شود.

وی در خصوص زمان تشییع پیکر جانباختگان این حادثه گفت: امشب جلسه ای با حضور مسئولان محلی برای برنامه ریزی زمان تشییع برگزار می شود.

استاندار یزد با بیان اینکه این حادثه در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی رخ داده است و مسئولان همچنان در محور یزد – طبس امروز در حال تردد هستند، گفت: به محض اتمام زمان تشییع، موضوع به مردم اعلام و انجام شد.

فاطمی ادامه داد. فردا به دستور رئیس جمهور و وزیر کشور، یادبود مردمی در استان یزد اعلام شد و رئیس جمهور مستقیماً با من تماس گرفت و این حادثه را به خانواده و مردم استان یزد تسلیت گفت. یک یادبود عمومی.»

استاندار یزد گفت: اسامی جانباختگان این حادثه به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا