عمومی

ضرورت کدگذاری کالاهای صادراتی/بسیاری از کالاها رقابت پذیر نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، به نقل از آنلاین ، هحمت الله عسگری با اشاره به لزوم توجه به صادرات در همایش توسعه صادرات غیرنفتی ، اظهار داشت: صادرات کشور به دلیل تحریم های بین المللی و جزئی است. به دلیل محدودیت های داخلی سرکوب می شود. این تولید است ، زیرا بسیاری از کالاها رقابتی نیستند.

کالاهای تولید و صادر شده در سراسر کشور باید مراحل بسیاری را طی کنند و بنابراین تحمیل هزینه در مناطق مختلف باعث ایجاد مشکلات زیادی در حوزه صادرات خواهد شد. توجه به تولید و پشتیبانی در این زمینه نوعی کمک به صادرات است.

معاون استاندار تهران برای تعدیل اقتصادی با اشاره به لزوم شمارش پتانسیل های صادراتی تهران ، گفت: “به منظور تعیین رقابت دولت و عملکرد سایر کشورها ، برای ردیابی خروج کالاها از دولت باید صادرات را کدگذاری کنیم. “

آقای عسکری همچنین باید در این کنفرانس 10 آمار کنفرانس در مورد افزایش یا کاهش صادرات را ارائه دهد تا مسئولان گمرک به ویژه در گمرک غربی فعال باشند تا مسائل سبد صادراتی قابل شمارش و پیگیری باشد. گفت وجود دارد.

وی همچنین به لزوم حضور نماینده آژانس توسعه تجارت برای حضور در این نشست خاطرنشان کرد: ممنوعیت واردات کالاهای مشابه داخلی اقدامی بسیار مناسب است و باید با احتیاط انجام شود. مذاکرات تجاری باید اقدامات پیشگیرانه تر انجام دهند. ” این جلسه با وزارت امور خارجه برگزار می شود و رئیس جمهور هیچگونه مشورتی در این زمینه ندارد.

دکمه بازگشت به بالا