عمومی

ضرورت توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی مطالبه‌گر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سیدمحمدتقی حسینی در گفتگو با آنلاین با اشاره به اهمیت تحریم خوب و بد گروه گفت: اما خوب و حرام حرام دارای فواید و آثار مثبت بیشتری است.

به آیه 104 سوره آل عمران ، معاون دبیر ستاد نهی از منکر و بدی در ایالت کام مراجعه کنیدولتکن منکم امه یدع ون به الخیر و یاممرون معروف و ینه ون آن المنکر و اولک هم المفلاحونوی افزود: “در این آیه غالباً از امmaا استفاده می شود ، گروهی كه امر به معروف و نهی از منكر می كنند و مطمئناً سعادت و رستگاری در وضعیت این گروه قرار می گیرد.”

او گفت که گروه جهادی شاکی امر به معروف و نهی از منکر را که در ستادها برای معاد تشکیل شده است ، تحریم کنید فری ضتین به خصوص درخواست آنها اقدام کردند ، وی ادامه داد: 20 گروه درخواست گر آنها در رشته های مختلفی به ویژه عفاف و حجاب ، گردشگری ، محیط زیست ، جامعه و اقتصاد فعالیت می کنند.

سید محمدتقی حسینی از همه گروه های علاقه مند به این حوزه دعوت کرد و گفت: “افرادی که علاقه مند به ثبت نام در وب سایت میدان هستند درخواست در 16 عرصه به فعالان بپیوندید.

وی به حمایت قضایی گروه تقاضا اشاره کرد گروی افزود: “یکی از برکات تشکیل این گروه ها تمرکز بیشتر بر حمایت قضایی از آنها به منظور تشویق و احقاق حقوق آنها است.”

دکمه بازگشت به بالا