عمومی

سیاست به نفع کسی نیست



با این حال ، ما شاهد جمع بندی معدودی از اعضای منتخب مجلس یازدهم و مخالفان هستیم که علاوه بر این که دست از آتش می گیرند ، از ادامه روند انتخابات و توانایی کشور و جهل آنها از این سه نیرو نیز نشان می دهند. وجود دارد

دولت و نیروهای دیگر نمی توانند به تنهایی با کورونا مبارزه کنند. کشور به منابع مالی احتیاج دارد. سیاستمداران باید بدانند که وقتی چیزی غیر معمولی را به ارمغان می آورند ، باید مواضع خود را دوباره فکر کنند. برای مقابله با کورونا ، دولت اکنون پول از صندوق های ارزی کشور را پس گرفته است و ذخایر این صندوق ها محدود است.

از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با فساد متشکل از افسران و کارشناسان است و این نشست را با دانش و مبنای علمی انجام می دهد. بنابراین ، ما باید از سیاسی کردن این تصمیم ستاد خودداری کنیم و از پیشنهادات آن پیروی کنیم.

در این شرایط ، ما به همکاری و همدلی همه اعضای جامعه نیاز داریم. در خانه ، مردم نقش خود را در شکستن نظم کورنر ایفا می کنند و من به احزاب سیاسی توصیه می کنم که از فکر و گفتار آرمان گرایانه خود فاصله بگیرند تا بتوانند جایگاه تاریخی در کورنر کسب کنند.

* عضو حزب ائتلاف اسلامی

27215


تمامی نوشته های سایت به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا