عمومی

سه تصمیم وهفت پیشنهاد برای بهبود بازار سرمایه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده

دهقان دهنوی پیش از کنفرانس مطبوعاتی توسط سخنگوی دولت گفت: وی افزود: طبق یكی از این پیشنهادها ، 80٪ از درآمد 1400 مالیات نقل و انتقال سهام توسط دولت به حساب صندوق تثبیت بازار واریز می شود كه برای حمایت از بازار سرمایه استفاده می شود. “

وی افزود: “در صورت تأیید شورای هماهنگی سه قوه ، شركتهای فهرست شده همان سود تجمعی (در صورت تخصیص برای افزایش سرمایه) برای توسعه سرمایه گذاری ها و ایجاد برنامه های توسعه جدید است. فقط مالیات معاف است.”

دهقان دهنوي در ادامه گفت: “پيشنهاد ديگر اين است كه شركت هايي كه سهام يا شركت هاي فرعي خود را پس مي گيرند تا 50 سال از 50٪ از قيمت خريد تعويق ماليات برخوردار شوند.”

علاوه بر این ، در صورت تصویب اجلاس سه قدرت بزرگ ، در صورت ورود بانک ها و م institutionsسسات اعتباری به بازار سرمایه یا تبدیل دارایی های مازاد به سهام ، شامل مواد 16 و 17 از موانع تولید بین سه کشور خواهد شد. . سال

رئیس بورس اوراق بهادار گفت: “ما به شورای هماهنگی سران نیروهای مسلح پیشنهاد داده ایم كه به صندوق توسعه ملی اجازه سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه را بدهد. همچنین به صندوق توسعه بازار و صندوق تثبیت بازار اجازه می دهیم پیشنهاد پیشنهادی را صادر كنند.” بدهی تضمین شده دولت تا سقف 20،000 تن “.

نکته مهمی که دهنوی گفت این بود که به هرکسی که سهام خود را از یک صندوق قابل معامله یا پالایشی خریداری و از دست بدهد ، سهام معادل زیان همان صندوق یا سایر سهام یا صندوق های دولتی به او تعلق می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا