عمومی

سرپرست شهرداری مشهد با تمام توان فعالیت می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: یکی از انتقادات وارده به ما انتخاب شهردار است، قبلاً در فرصت قانونی و در اسرع وقت سرپرست شهرداری را از درون خود مدیریت و بدنه شهرداری انتخاب کردیم، در این دوره هم که شهر به‌صورت سرپرستی اداره می‌شود، خلل و وقفه‌ای در ارائه خدمات و انجام امور شهری ایجاد نشده و این تصور که با اداره شهر توسط سرپرست کم‌کاری می‌شود را رد می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکنون هیچ خللی در اداره شهر مشهد در دوره سرپرستی شهرداری وارد نشده است و شهردار نیز در زمان قانونی انتخاب می‌شود.

وی بیان کرد: شورای ششم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون عدل و گسترش عدالت را در پروژه‌های شهری و سیاست‌گذاری‌ها دنبال کرده و خود را متعهد می‌داند که در باقی‌مانده این دوره نیز مدنظر قرار دهد.

موحدیان افزود: رویکرد شورا مردم محوری است و در این راستا پروژه‌های زودبازده تعریف شده و اجرای این پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین با توجه به پیش رو بودن سال جدید و ماه مبارک رمضان، مسائل و موضوعات شهری باید با دقت و تلاش بیشتری دنبال شود تا خللی در روند میزبانی از زوار رضوی پیش نیاید.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد نیز در دست بررسی و تصویب است، پرهیز از هزینه‌های غیرضرور از نکات قابل توجه در این بودجه است.

موحدیان اظهار امیدواری کرد: در مدت باقی‌مانده بودجه سال ۱۴۰۲ را در زمان مناسب خود به شهرداری تقدیم کنیم تا شهرداری نیز برنامه خود را در سال جدید بداند، اما مهم این است که تلاش کنیم در بودجه سال آینده از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری کنیم.

دکمه بازگشت به بالا