سلامت و تندرستیعمومی

زمان مصرف قرص کانفیدو

قرص کانفیدو یک مکمل موثر در درمان زود انزالی در مردان است این مکمل از انزال زودرس جلوگیری می کند و باعث افزایش انرژی، میل و قدرت جنسی مردان خواهد شد. این مکمل گیاهی حاوی گیاه تریبولوس است و در افزایش میل جنسی بسیار مفید است.

انزال زودرس یک شکایت جنسی است. تخمین ها متفاوت است، اما از هر سه نفر یک نفر می گوید که در مقطعی به این بیماری مبتلا شده است. قرص های کانفیدو باعث می شوند که ارگاسم داشته باشید.

عوامل روانی در انزال زودرس نقش دارند. اگرچه بسیاری از مردان از صحبت در مورد آن خجالت می کشند، انزال زودرس یک بیماری شایع و قابل درمان است. قرص کانفیدو به جلوگیری از انزال زودرس کمک می کند و به اوج لذت می رسد. Confido فقط برای مردان است. در مجله فرازطب استفاده از تبلت Confido را به اطلاع شما می رسانیم.

قرص های کانفیدو چیست؟

قرص کانفیدو بهترین مکمل برای درمان زود انزالی است. کاملا گیاهی و طبیعی بوده و هیچگونه عوارضی ندارد. قرص کانفیدو انزال عصبی را کنترل می کند، احساس آرامش روانی را قبل و در حین رابطه ایجاد می کند و از انزال زودرس جلوگیری می کند.

نحوه مصرف قرص کانفیدو

برای درمان زود انزالی دو بار در روز به مدت دو تا چهار هفته دو عددقرص کانفیدو آمریکایی مصرف کنید.

عوارض جانبی Confido چیست؟

Confido برای مردان بی خطر است و عوارض جانبی ندارد، اما برای افرادی که داروهای فشار خون مصرف می کنند توصیه نمی شود.

زمان مصرف قرص کانفیدو فرا رسیده است

قرص کانفیدو باید یک بار در روز چهار ساعت قبل از خواب مصرف شود.

انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس یک اختلال جنسی است که در آن منی زودتر ترشح می شود. اغلب قبل یا کمی بعد از دخول در حین مقاربت رخ می دهد.

انزال زودرس چقدر شایع است؟

80 تا 100 درصد مردان در مقطعی از زندگی خود دچار انزال زودرس می شوند طبق گفته انجمن اورولوژی آمریکا، انزال زودرس شایع ترین نوع اختلال عملکرد جنسی در مردان است.

انجمن روانپزشکی آمریکا سه سطح شدت (خفیف، متوسط، شدید) را بر اساس زمان انزال، با خفیف کمتر از یک دقیقه تعریف می کند. اگر برای مدت کوتاهی فشار داده شود، بسیاری از پزشکان انزال زودرس را به عنوان انزال در عرض یک دقیقه پس از مقاربت تعریف می کنند.

علت زود انزالی چیست؟

عوامل فیزیکی، شیمیایی و عاطفی/روانی باعث انزال زودرس می شوند.

مشکلات جسمی و پزشکی عبارتند از:

مشکل اساسی اختلال نعوظ.

مشکل اکسی توسین در عملکرد جنسی مردان سایر سطوح هورمونی که در عملکرد جنسی نقش دارند عبارتند از هورمون لوتئینیزه کننده (LH)، پرولاکتین و هورمون محرک تیروئید (TSH).

سطوح پایین سروتونین یا دوپامین در میل جنسی و برانگیختگی نقش دارند.

به تحریک آلت تناسلی حساس است.

علل عاطفی یا روانی عبارتند از:

اضطراب عملکرد. این ممکن است به دلیل عصبی بودن با شریک جدید، اضطراب در مورد رابطه جنسی مجدد پس از یک دوره طولانی پرهیز، عدم اعتماد به نفس، احساس گناه، هیجان یا تحریک بیش از حد یا دلایل دیگر باشد.

مشغول.

مشکلات رابطه

افسردگی

آیا انزال زودرس علائم دیگری دارد؟

خیر تنها علامت انزال زودرس خود بیماری است.

علل زود انزالی چگونه تشخیص داده می شود؟

متخصص اورولوژی همچنین از شما در مورد سایر شرایط پزشکی که ممکن است داشته باشید و داروهایی که مصرف می کنید، از جمله داروهای بدون نسخه، مکمل ها و محصولات گیاهی می پرسد. همچنین در مورد مصرف دارو از شما سوال خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا