عمومی

رضایت مشتریان از افزودنی روغن موتور نانویی

پژوهشگران به تازگی موفق شدند افزودنی نانویی به بازار عرضه کنند که با اضافه کردن ۱۰ میلی‌لیتر از آن به ۴ لیتر روغن، عملکرد موتور را افزایش داد.

بازخورد مثبت مشتریان از افزودنی روغن موتور نانوییبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از ستاد نانو، به تازگی افزودنی نانویی به بازار عرضه شده که با اضافه کردن ۱۰ میلی‌لیتر از آن به ۴ لیتر روغن، می‌توان عملکرد موتور را افزایش داد.

این محصول که به تازگی با همکاری ای‌دو هولدینگز و تو‌د‌ی‌ام وارد بازار شده، بازخورد مثبتی در بازار ایجاد کرده است.

ای‌دو هولدینگز (E ۲ Holdings)، که با تو‌د‌ی‌ام (۲ DM) کار می‌کند، اخیراً یک افزودنی روغن موتور حاوی گرافن تهیه کرده است.

گفته می‌شود این محصول به نام Namitec باعث بهبود مصرف سوخت، بازگرداندن قدرت و عملکرد بهتر موتور، کاهش نویز و لرزش، افزایش عمر موتور و موارد دیگر می‌شود.

این شرکت توضیح داد که گرافن به عنوان یک افزودنی روان‌کننده می‌تواند به دلیل قابلیت تولید یک لایه محافظ نانومتری برای قطعات متحرک موتور، ضریب اصطکاک را کاهش دهد.

افزودنی روغن موتور SG Graphene Namitec برای همه موتور‌های بنزین و دیزل و همچنین ماشین‌آلات و ابزار‌ها مناسب است.

افزودنی روغن موتور Namitec از یک فرمولاسیون اختصاصی و فرآیند تولید برای به حداکثر رساندن عملکرد گرافن خلوص بالا تهیه شده است. Namitec به طور خاص برای حداکثر سازگاری با انواع مختلف روغن موتور، از نظر دوز نیازمند مقادیر بسیار کم (افزودنی ۱۰ میلی‌لیتر به ۴ لیتر روغن موتور) است. Namitec به دلیل اندازه نانومقیاس و خصوصیات ساختار ورقی شکل گرافن، می‌تواند به راحتی وارد فضا‌های مولد اصطکاک موتور شود.

یک لایه محافظ با مقاومت برشی کم (Tribofilm) بر روی سطوح کشویی تشکیل می‌شود تا از تماس مکانیکی مستقیم دو سطح جلوگیری شود و از این طریق سایش و اصطکاک را کاهش دهد. عملکرد انتقال حرارت به دلیل ویژگی‌های هدایت فوق العاده حرارتی گرافن خلوص بالا، در همان زمان بهبود می‌یابد. طبق گفته ای‌دو هولدینگز، این محصول که به تازگی عرضه شده بازخورد مثبتی از مشتریان دریافت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا