عمومی

رسانه ها با محوریت بسیج گره گشایی کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسین محمدرضایی پنجشنبه شب در اختتامیه جشنواره ملی رسانه گره در تالار فرهنگ و رهبری اسلامی نکا با اشاره به چالش ها و بحران های انقلاب اسلامی ، “متاسفانه بحران ها و چالش های بزرگ سالهای آغازین انقلاب و شروع جنگ های اجباری در این کشور ، مردم را به سمت خود سوق داده است من توانستم بر بحران و چالش ها غلبه کنم. »و به امتحان تاریخ افتخار کنید.

وی افزود: در بحث بیماری تاج علی رغم بحران جهانی ، ایران اسلامی با وجود همه مجازات هایی که هنوز هم علیه ایران برقرار است ، توانسته است با مشارکت و عزم کسانی که به یکدیگر کمک می کنند ، ویروس را مدیریت کند.

معاون فرمانده سپاه کربلا به نقش رسانه ها در مدیریت ویروس اشاره کرد تاج “رسانه ها می توانند شخصیت یک کشور را درست و نادرست راهنمایی کنند. در این دره ، استفاده از اطلاعات و داده هایی در مورد چگونگی استفاده از آن مهم است. خوشبختانه ، رسانه ها با تجزیه و تحلیل درست مردم را در مسیر صحیح قرار می دهند. “

به گفته محمد رضایی ، رسانه ها روی بسیج رسانه متمرکز شده اند که بسیار قابل تحسین است و این پایان مسئله نیست. مرد اگر این کار را براساس ایمان و انگیزه های انقلابی انجام دهیم ، قطعاً شکست ناپذیر خواهیم بود.

وی گفت: “پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها تغییر دولت بلکه پایان جهل مدرن است ، زیرا در کشورهایی که ادعا می کنند متمدن و دموکراتیک هستند ، مردم حتی نمی توانند نفس بکشند.”

ارسال 220 اثر

مسئول بسیج رسانه نکا وی همچنین به اولین جشنواره ملی رسانه گره کشور اشاره کرد: ویروس تاج این ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است و خوشبختانه با آگاهی مناسب از رسانه های مردم تا حدودی در داخل کشور مدیریت شده است.

حسین زحمتکش می افزاید: گاهشناسی خوشبختانه 220 اثر از 24 ایالت به دبیرخانه ارسال شد و 6 اثر از آنها به عنوان بهترین آثار انتخاب شدند.

سرانجام ، وی اعلام کرد که این شهر در تاریخ 8 ژانویه 2010 میزبان جشنواره عکس مقاومت برای اولین کشور مقاومت خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا