عمومیکسب و کار برتر

دیزل ژنراتور ذخیره ارزش Baudwin

مرحله اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. در پایان این مرحله، دریچه مکش زمانی که هوا به طور کامل فشرده شود بسته می شود.

پالس پس سوز

در این مرحله، سوخت وارد هوای متراکم داغ شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، عرضه سوخت متوقف می شود. در پایان فاز مکش، تزریق سوخت تا نقطه حد ادامه می یابد.

درهای ورودی و خروجی به طور همزمان بسته می شوند. سپس گازهای داغ و فشرده در دیزل ژنراتور به گردش در می آیند و پیستون پایین می آید.

آخرین مرحله دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می کند و باعث می شود که دریچه های تخلیه باز شوند و دریچه سوخت بسته شود. گازهای سوخته دیزل ژنراتور با انبساط آزاد شده و گازهای باقیمانده با حرکت پیستون از دریچه اگزوز خارج می شوند. در پایان این مرحله دریچه های تخلیه بسته شده و سیکل کامل می شود.

دیزل ژنراتور بادوین

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتور Badwin یک انتخاب عالی برای ژنراتورهای پشتیبان است. موتور مجموعه دیزل ژنراتور Badwin قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهد و یک گزینه پشتیبان کارآمد برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد.

ست دیزل ژنراتور Badwin قابل استفاده در ساختمان های اداری، مراکز خرید و کارخانه ها می باشد. علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، Badwin Diesel Generator راه حل های تجاری کنترل توان را نیز ارائه می دهد. یک قرن تجربه با دیزل ژنراتورها، Badwin را قادر ساخته است تا موتورهایی را برای کاربردهای دریایی و تجاری با بالاترین کیفیت اختراع، طراحی و تولید کند. گروه بادوین دیزل ژنراتور با حضور در 48 کشور جهان یکی از تولیدکنندگان پیشرو موتورهای دریایی در اروپا می باشد. دیزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبی برای هر تجارت تجاری است.

ست دیزل ژنراتور بادوین

Baudouin Moteurs موتور دیزلی مورد انتظار Baudouin را تولید می کند. توان آنها از 60 تا 883 کیلو وات است. محصولات موتور دیزل Badwin با درجه بالایی از قابلیت اطمینان، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی پایین مشخص می شوند. مجموعه موتور دیزلی آماده بادوین علاوه بر سیستم محرکه برای تمامی کاربردها تولید می شود. دیزل ژنراتورهای بادوین با آخرین مقررات زیست محیطی مطابقت دارند.

دیزل ژنراتور ذخیره ارزش Baudwin

عمر آماده به کار دیزل ژنراتور Badwin می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی 20 سال یا بیشتر. مصرف کنندگان دیزل ژنراتور Badwin نمی دانند چرا نیروگاه های آماده به کار حساسیت بالایی دارند. در واقعیت، مصرف کنندگان بیشتر نگران خوردگی، در دسترس بودن قطعات و کیفیت قطعات الکتریکی هستند تا برند موتور.

بدون در نظر گرفتن عوامل فوق، دیزل ژنراتور بادوین دارای قیمت رقابتی با رقبا می باشد. در نتیجه این عوامل، دیزل ژنراتور Badwin بهترین ارزش برای پول موجود امروزی است.

دیزل ژنراتور ولوو

همیشه باید بتوانید به منبع برق خود اعتماد کنید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو قدرت صنعتی را ارائه می دهند که با راندمان قابل اعتماد و پذیرش بار بی بدیل در هسته خود ساخته شده است. انعطاف پذیر، آسان برای نصب و مصرف انرژی – با پشتیبانی گسترده پس از فروش – آنها قدرت، سهولت استفاده و آرامش خاطر را فراهم می کنند.

اسکوپ ولوو پنتا در یک مرکز تولید با تجربه و تایید شده با استفاده از اجزای کلیدی تولید می شود. تمام شیر ژنراتورهای دیزل ژنراتور قبل از تحویل زمان تست شده و به طور کامل بازرسی می شوند. موتورهای دیزلی ولوو با دریافت آنها به سادگی آماده کار هستند. دوام و قابلیت اطمینان کلیدی هستند، بنابراین موتورهای دیزلی ولوو برای دوام طراحی و ساخته شده اند.

دیزل ژنراتور ولوو مدل – AV250

خروجی موتور

توان اصلی (KW) – 250KVA (200KW)

Standby-potenco (KW) – 275KVA (220KW)

فاز 3

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور ولوو

عرضه شده – Volvo TAD734GE

تعداد سیلندر – 6

سیستم خنک کننده موتور – آب خنک کننده موتور

نوع سوخت – دیزل

نوع گاورنر – الکترونیکی

ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی از فولاد مرغوب ساخته شده است

رشته رنگی (برای کمک به نگهداری)

صدا خفه کن و کاهش نویز با کیفیت بالا

پایه‌های ضد لرزش موتور و دینام ولوو دیزل ژنراتور

سنج مکانیکی سوخت برای کنترل آسان

نقطه پر کردن سوخت آسان

فضای لیفتراک قوی برای پشتیبانی

پنل کنترل قفل ژنراتور ولوو

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو ساخت سوئد هستند و دارای گارانتی استاندارد 2 ساله سازنده هستند که به مشتریان برای بیش از 2 سال آرامش خاطر می دهد. موتورهای ولوو یک شبکه خدمات پس از فروش جهانی دارد تا حداقل زمان خاموشی موتورهای ولوو را تضمین کند. موتورهای ولوو به گونه ای ساخته شده اند که قوی، بادوام و ماندگار باشند.

همانطور که می دانید جایگاه برق در زندگی شهری ما انسان ها قابل انکار نیست و به هیچ وجه نمی توان آن را جدا از جوامع شهری امروزی دانست. زیرا کمبود برق و برق زندگی شهر را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به عبارت دیگر می توان گفت که زندگی انسان ما عمدتاً مربوط به برق و برق است و اگر برای چند ثانیه با قطعی برق مواجه شویم مشکلات بزرگی به وجود می آید. تمام مشکلات مربوط به کمبود برق به این دلیل است که دستگاه های زیادی وجود دارند که با این انرژی کار می کنند. به عنوان مثال: تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها یکی از تجهیزات مهم است که اگر در عرض چند ثانیه با قطعی برق و برق مواجه شوند، وضعیت بیماران بسیار وخیم و احتمالاً مرگ آنها خواهد بود. تهدید به همین دلیل برای مقابله با چنین مشکلاتی از دستگاهی به نام دیزل ژنراتور در مواقع اضطراری استفاده می شود.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور که به عنوان دیزل ژنراتور یا مجموعه دیزل ژنراتور نیز شناخته می شود، دستگاهی است

برای تولید برق و برق در مواقع ضروری یا ضروری استفاده می شود. استفاده از این دستگاه بسیاری از مشکلات را حل کرده است و مراکز مهمی که حتی چند ثانیه قطع برق باعث آسیب های جبران ناپذیر می شود، از این دستگاه به وفور استفاده کنید تا در صورت قطع برق دچار مشکل نشوید. و بیمارستان ها یکی از مهم ترین مراکز مجهز شدن به دیزل ژنراتورهای قدرتمند و پرقدرت هستند. یکی از بارزترین مشخصه های دیزل ژنراتورها اندازه و وسعت آنهاست زیرا انواع دیزل ژنراتورها ابعاد بزرگی دارند و معمولاً با افزایش توان آنها ابعاد و وسعت آنها نیز افزایش می یابد. به گونه ای که دیزل ژنراتورهایی که اندازه کوچک دارند معمولاً برای مصارف ثانویه و انواع بزرگتر برای مصارف صنعتی و مهم تر استفاده می شوند.

انواع دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتورها بر اساس میزان توانی که ارائه می دهند به 3 دسته تقسیم می شوند و این سه مورد در واقع از پرکاربردترین و مهم ترین انواع ژنراتور موتور به شمار می روند و به شرح زیر می باشند:

دیزل ژنراتور اضطراری

دیزل ژنراتورهای اضطراری نوعی گازوئیل هستند که در مواقع اضطراری در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کارخانجات و … استفاده می شود و استفاده از این موتور دیزلی برای برق است که در کشور با مشکل برق مواجه هستیم.

دیزل ژنراتور برای مرغداری

دیزل ژنراتور ثابت

دیزل ژنراتورهای ثابت معمولاً زمانی استفاده می شوند که مکان مورد نظر به منبع برق ملی شهر دسترسی نداشته باشد. در این شرایط از یک موتور دیزل دائمی به عنوان منبع اصلی تولید برق استفاده می شود و به طور مداوم برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور معدنی

موتور مبتنی بر دیزل

دیزل ژنراتورهای پایه مشابه موتورهای دیزلی هستند زیرا از آنها برای تولید برق دائمی استفاده نمی شود، بلکه برای تامین برق برای مدت زمان طولانی استفاده می شود. در واقع کاربرد این نوع دیزل ژنراتور در دو مورد دیگر نهفته است.

دکمه بازگشت به بالا