عمومی

دولت در راستای محرومیت زدایی از بیله سوار اقدام کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه این هفته درباره نماز جمعه بیله سوار در فضای باز با دمای 42 درجه سانتیگراد گفت: ناگار و پیش بینی وضعیت بحرانی کشور.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به قطعی های مکرر برق در کشور تصریح کرد: مدیریت بحران در آن روزها باید انجام شود وگرنه همه چیز عادی می شود و همه چیز خوب پیش می رود. احتمالا.

در مورد دولت جدید ، او صراحت کرد:کارکنان دولت محلی ، به ویژه دولت جدید ، باید از زیرساخت ها محروم شوند زدا در زمینه های برق ، آب و جاده ها ، ما باید توجه زیادی به منطقه موگان و شهر مرزی بیلسبار داشته باشیم تا بسیاری از این افراد منطقه را در شرایط سخت یا بحرانی قرار ندهند.

امام جمعه بیله بار با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ، با اشاره به تداوم همدلی ، همدلی و حمایت وفادارانه متمرکز بر مساجد این شهر ، افزود: راویک با دستورات مقام معظم رهبری تقویت می شود.

دولت باید برای رفع محرومیت سوار اقدامی انجام دهد

حجت الاسلام عزیزی از مراسم یادبود و مراسم یادبود محرم و صفر برای مردم گفت. تخته دین بیانیه رهبر معظم این فصل را بیان کرد الخعاب و بهترین تأکید له در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی دوران محرم و صفر ، باید فوراً اجرا شود.

در پایان ، به مناسبت بیست و ششمین روز مرداد ، سالروز ورود آزادگان به ایران ، امام جمعه گفت: “همه چیز در این کشور خون ، شجاعت و ایثار شهید است. با تشکر از شما. ” گری های ما جانبازان و آزادگان عزیز خود هستیم و ارزش این عزیزان را همیشه باید در جامعه دانست.

دکمه بازگشت به بالا