عمومی

دستورالعمل های بهداشتی آزمون دکتری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده

آزمون دکتری 1400 صبح جمعه ، 6 مارس 2010 برگزار می شود. متقاضیان باید قبل از بستن ورودی در منطقه امتحان حضور داشته باشند ، زیرا مراحل آزمون از ساعت 8 صبح آغاز می شود و ورودی جلسه اعضا ساعت 7:30 صبح بسته می شود.
دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله اجتماعی و نیازهای بهداشتی بیان می کنند: داوطلبان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت نباید حضور را تا پایان تأخیر دهند.
هنگام ورود و خروج از اعضا ، فاصله مناسبی (حداقل 1 متر) از سایر متقاضیان را حفظ کنید ، یک ماسک 3 لایه (بدون فیلتر) تهیه کنید و از آن به درستی استفاده کنید (از بالای بینی تا زیر چانه). تا اینکه) . شروع پذیرش در اعضا آزمون تا زمان اتمام امتحان اجباری است و منطقه آزمون را ترک نمی کنید.
همچنین ، هنگام نشستن روی صندلی خود ، با سایر متقاضیان اطراف صحبت نکنید. همچنین هنگام عطسه یا سرفه از دستمال استفاده کنید. اگر دستمال ندارید از قسمت داخلی آرنج خود استفاده کنید.
اگر این دستورالعمل را دنبال می کنید و در طول آزمون از عامل اعدام س questionsالی دارید ، حتماً در مورد داشتن مسافت و ماسک مناسب صحبت کنید.
در پایان آزمون ، تا زمانی که عامل اجرایی عزیمت از سالن را اعلام نكرده ، در جای خود می مانیم. با دقت گوش دهید و پیامهایی را که در طول جلسه آزمون از بلندگو پخش می شود ، از جمله نکات اداری و بهداشتی دنبال کنید.
نامزدها باید از لمس سطوحی که اغلب لمس می شوند مانند صندلی ، دستگیره در ، و شیرهای توالت پرهیز کنند و از حوله های کاغذی استفاده کنند.
این سازمان همچنین با وزارت بهداشت در تلاش است تا گام های ویژه ای را برای ارائه خدمات به متقاضیان دکتری مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب (بستری شدن در بیمارستان یا قرنطینه) بردارد.
بنابراین ، متقاضیانی که علائم آنها به وضوح تأیید شده است ، باید امروز و جمعه ، 29 مارس و خود گزارش به پورتال اطلاعات (دوره دکترا) و گواهی بیماری عروق کرونا ویروس قلب (تأیید بیمارستان) مراجعه کنند. شما باید پر کنید. .. همچنین می توانید نتایج آزمایش یا ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنید. متقاضیانی که این فرم را پر می کنند طبق دستورالعمل وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا می شوند و در یکی از بیمارستانهای تعیین شده در شهر بهمراه سایر متقاضیان قلب کرونا ویروس مورد آزمایش قرار می گیرند. . مرض.
طبق برنامه سازمان سنجش آموزش کشور ، کلیه متقاضیان دوره دکترا به سیستم خودارزیابی در کرونا https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و سیستم خودارزیابی را تکمیل می کنند. . فرم اظهارنامه. اطلاعات متقاضی پر شده در فرم فوق توسط وزارت بهداشت نگهداری می شود.

دکمه بازگشت به بالا