عمومی

خسارت 320 میلیارد ریال سیل در شهر تایباد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهرداد کریم زاده در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: خوشبختانه امسال بارندگی بسیار خوبی را شاهد بوده ایم ، بنابراین مخازن آب این شهر در وضعیت خوبی قرار دارد ، با این حال متأسفانه متاسفانه باران های امسال باعث خسارت بخش های مختلف شده است. ” .

در مورد خسارات ناشی از سیلاب در سال 1999 ، معاون فرماندار دفتر پشتیبانی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار تایباد گفت: همچنین در باغ های آبی و کمرنگ شهر تایباد نیز 30 تا 100 درصد خسارت دید.

کریم زاده اظهار داشت: به غیر از بخش کشاورزی ، بخش جاده ای شهرستان تایباد نیز در برخی مناطق شهر 10 میلیارد ریال خسارت دیده است. همچنین 10 میلیارد ریال خسارت در محل اصلی مسکونی روستایی شهرستان تایباد خسارت دیده است که در ادامه می خوانید.

معاون وزیر پشتیبانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری تایباد تصریح کرد: منطقه استخراج شهرستان تایباد منطقه بزرگی دارد و بخشی از طغیان شهر است. باخرز در راه خود هاریود، شهرستان آبخیز تایباد

وی ادامه داد: هر ساله مقدار قابل توجهی از حاصلخیزترین زمین و آب شهر در طوفان ها به صورت سیلاب از این حوضه عظیم حوضه آبریز از مرز خارج می شود ، بنابراین در قالب منابع آبی و طرح مدیریت اراضی تایباد که توسط استاندار مورد بررسی و تأکید قرار گرفته است. ” این شهر همچنین به دنبال جلوگیری از خسارت بخش های مختلف و استفاده از بهترین منابع است.

دکمه بازگشت به بالا