عمومیکسب و کار برتر

خرید بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

ساعت های مچی مردانه با قیمت مناسب

یک ساعت خوب و برند می تواند به میزان قابل توجهی ظاهر شما را شیک و منحصربه‌فرد نشان دهد؛ البته نباید فراموش کرد که ساعت انتخابی شما باید با لباس‌هایی که می‌پوشید نیز مطابقت داشته باشد. بند ساعت، اندازه و ابعاد صفحه نمایش و … همه از مهم‌ترین مواردی هستند که آقایان هنگام خرید ساعت اورینت به آن توجه ویژه‌ای دارند، مخصوصا آن دسته از آقایانی که ساعت های مچی خود را براساس لباس‌هایی که می‌پوشند انتخاب می‌کند. برای خرید ساعت مچی اصل مردانه حتما به نمایندگی‌های رسمی فروش ساعت مردانه مراجعه کنید؛ حتی می توانید به سراغ سایت‌های معروف و معتبر فروش آنلاین ساعت بروید که یکی از بهترین آن‌ها فروشگاه ساعت کنز است که بهترین ساعت های مچی مردانه ارزان قیمت و باکیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

ساعت های مچی مردانه شیک

مطمئنا همه آقایان به ویژه آن دسته از آقایانی که خیلی به شیک پوشی علاقه دارند، دوست دارند ساعت مچی داشته باشند که کاملا لاکچری و باکلاس باشد؛ حتی برخی از آقایان برای حاضر شدن در هر جایی از محل کار گرفته تا باشگاه و میمهمانی‌ها یک ساعت خاص دارند؛ برای مثال ترجیح می‌دهند در محل کار از استفاده کنند و برای باشگاه از ساعت اسپرت و برای شرکت در میهمانی‌ها از ساعت های مچی مردانه مجلسی استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال خرید ساعت‌های کلاسیک، اسپرت، مجلسی و … هستید به شما پیشنهاد می‌کنید که حتما از ساعت‌های بسیار شیک و اورجینال فروشگاه آنلاین ساعت کنز بازدید کنید.

ساعتهای مردانه – مناسب برای هر مناسبتی
فقط ساعت مناسب مردانه دور هر لباس را جمع می کند. کد لباس دیگر خیلی سفت و سخت نیست. این فضای بیشتری به خلاقیت می بخشد. مردان شیک پوش معمولاً بیش از یک ساعت مچی مردانه دارند تا بتوانند متفاوت باشند.

محدوده ما شامل ساعت های ورزشی از ساعت های غواصی مقاوم در برابر آب گرفته تا کرنوگراف های بادوام در فضای باز تا ساعت های هوشمند چند اسپورت است. منتظر ساعت های ظریف و متنوع از طرح های مختلف باشید – خواه ساعت مردانه مشکی با بند چرمی و صفحه بدون محجوب یا ساعت مردانه نقره ای همراه با کیف و دستبند مش ساخته شده از فولاد ضد زنگ.

آیا برند های اصل گران قیمت هستند؟

برند های اورجینال و با کیفیت با قیمت های متفاوت وجود دارند، که در این بین قطعا برند های اقتصادی و مقرون به صرفه ای هم هستند، که ساعت های با کیفیت با طراحی های زیبا ارائه می دهند. همان طور که می دانید در این بین برند های ساعت مچی قیمت بالای بسیاری نیز وجود دارند. ما در این مقاله سعی کرده ایم علاوه بر برندهای لوکس، بهترین برند های مقرون به صرفه و باکیفیت ساعت مردانه را نیز معرفی کنیم.

انواع ساعت مچی ها

زمانی که ساعت مچی برای اولین بار اختراع شد، تنها یک نوع ساعت جیبی وجود داشت. در پایان جنگ جهانی اول، ساعت مچی از نظر محبوبیت از ساعت جیبی پیشی گرفت. این روزها، ساعت مچی بی شماری برای فروش وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. این موضوع مهم است که شما باید خریداری آگاه باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

ساعت مچی های موجود در بازار به طور کلی به چهار دسته اصلی آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ/دیجیتال و لمسی تقسیم می شوند.

ساعت مچی های آنالوگ: سنتی ترین و رایج ترین نوع ساعت مچی، ساعت مچی های آنالوگ هستند. تمامی ساعت مچی هایی که دارای عقربه هایی باشند که بر روی صفحه ساعت میچرخند و زمان را به ما نشان میدهند، از نوع ساعت مچی آنالوگ به شمار میروند. معمولا ساعت مچی های آنالوگ مناسب تیپ های رسمی و کلاسیک هستند و کاربرد بسیاری در مجالس رسمی و ملاقات های کاری و … دارند.

ساعت مچی های دیجیتال: نمایشگرهای دیجیتال از صفحه نمایش LCD برای نمایش زمان استفاده میکنند. ساعت مچی های دیجیتال به دلیل توانایی بالایی که در تشخیص فوری زمان دارند، نزد کسانی که با خواندن ساعت روی ساعت مجی های آنالوگ مشکل دارند بسیار محبوب است. کاربرد این ساعت ها برای استفاده روزمره می باشد و معمولا مناسب استایل و تیپ های غیر رسمی هستند.

ساعت مچی های هیبرید(دیجیتال/آنالوگ) : این دسته از ساعت مچی ها زمان را به هر دو صورت دیجیتالی و عقربه ای نشان می دهند. این نوع ساعت مچی ها با استایل های متفاوتی همخوانی دارند. چه در مهمانی های رسمی باشید، چه بخواهید مورد استفاده روزمره خود قرار دهید آنها شما را به بهترین نحو و زیباترین شکل همراهی خواهند کرد.

ساعت مچی های لمسی: با وجود این نوع ساعت مچی، افراد میتوانند بدون نگاه کردن به نمایشگر، زمان را تشخیص بدهد. ساعت مچی های لمسی در اوایل دهه ۱۸۰۰ ساخته شدند. امروزه این ساعت مچی ها، گزینه مناسبی برای نابینایان هستند.

معرفی بهترین مارک ساعت مچی مردانه نسبت به کشور سازنده

همان طور که می دانید، امروزه برندهای مختلف و زیادی در کشور های متفاوت، ساعت مچی تولید می کنند. تمامی برندهای ساعت مچی با تکنیک ها و متریال های خاصی ساعت مچی های خود را می سازند. معمولا برند ها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند، متریال هایی که از آن در ساعت مچی های خود استفاده می کنند و طراحی های منحصربفرد خود از یکدیگر متمایز می شوند. به همین دلیل اینکه بتوان بهترین برندهای ساعت مچی مردانه را مشخص کرد کاری دشوار است. در این بخش با انواع برندها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند آشنا خواهید شد.

برند ساعت های مردانه سوئیسی

کشور سوئیس دارای یک تاریخ طولانی و مورد احترام در صنعت ساعت سازی است. استاندارد بودن مکانیسم ساختاری ساعت های سوئیسی، اولین دلیل برای کیفیت بهتر ساعت مچی های این کشور است. این ساعت مچی ها با دست ساخته میشوند و این به معنی آن است که میتوانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید.

ساعت مردانه برند رولکس (Rolex)

رولکس یکی از برندهای ساعت سازی سوئیسی است که کارخانه اصلی آن در ژنو سوئیس قرار دارد. تاریخچه این شرکت به سال ۱۹۰۵ برمیگردد که توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد. پس از جنگ جهانی اول به دلیل اقتصاد نامطلوب انگلستان، رولکس کارخانه خود را ژنو سوئیس منتقل کرد. از جمله فناوری های این برند ساعت میتوان به اولین ساعت ضدآب جهان به نام اویستر، اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش دو زمان مجزا . اولین کمپانی ساعت سازی که موفق به دریافت مجوز کرنومتر برای ساعت مچی شد اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا