عمومی

جزئیات مربوط به اجرای طرح فاصله هوشمند در سیستم عامل



با توجه به پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده ،
امشب ، جمشید انصاری با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی از روز اول آغاز شیوع تاج ها در کشور صادر شده است ، افزود: این دستورالعمل توسط وزارت بهداشت و با حضور 4 متخصص ایجاد شده است و شامل راهنمایی برای بهداشت محیط و فضای اداری است.

وی ادامه داد: از آن زمان بازرسان وزارت بهداشت نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در دفاتر داشته اند و پخت و پز و توزیع مواد غذایی در دفاتر تهران از اسفند ماه ممنوع است.

رئیس سازمانهای اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: به دلیل لزوم اطمینان از سلامت کارمندان تحت تأمین دولت ، پس از 7 آوریل ابلاغیه ای در مورد نحوه اجرای یک برنامه مسافت هوشمندانه برای مدیران صادر شد که این امر مجبور به ارائه خدمات به مدیران بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بنابراین ، کلیه مدیران و مسئولان شرکت اجرایی باید به عنوان telecomutor با یک سوم کارمندان آژانس ها به کار گرفته شوند و اگر وظایف این پرسنل از طریق ارتباطات تلفنی انجام نشود ، باید بازنشستگی یک سوم سایر کارمندان را در نظر بگیرند. ” کارگران تعطیل جزء مرخصی با حقوق محسوب نمی شوند.

رئیس سازمانهای اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: خدمات 700০০ شرکت اجرایی هرگز نباید فسخ شود.

انصاری اظهار داشت: برآوردهای ما نشان می دهد که اکثر شرکتهای ما می توانند به راحتی فعالیت خود را از طریق ارتباط از راه دور و اینترنت از طریق وب از سر بگیرند.

وی افزود: مکاتبات اداری باید بطور منظم انجام شود اما مکاتبات محرمانه و طبقه بندی شده ای که نیاز به حضور فیزیکی در مطب دارد باید به استثناء این قانون و دستورالعمل های بهداشتی ضد عفونی شوند. “

وی خاطرنشان کرد: دولت 5 میلیون و 22000 کارمند دارد و افزود: از اول مارس تاکنون 1.2 میلیون نفر در سیستم آموزش و پرورش کشور تعطیل شده اند تا از شیوع تاج جلوگیری کنند.

رئیس آژانس های اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ساعت کاری روزانه کارمندان مدیران در تهران و استان ها از 7 تا 14 ساعت خواهد بود که این امر به کاهش ترافیک کمک می کند


انتشارات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا