عمومی

تیم‌های هلال احمر برای انتقال جسد کوهنورد کرمانشاهی اعزام می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رئیس هیأت کوهنوردی و کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه ظهر سه شنبه در خصوص شرایط انتقال پیکر کوهنورد گرفتار در ارتفاعات پرآو با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نمایندگان دادگستری و رئیس هیأت کوهنوردی استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های نجاتگران جمعیت هلال احمر در عملیات امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات کوه پرآو به بررسی و به تبادل نظر در خصوص نحوه انتقال پیکر زنده یاد ایرج محمدی کوهنورد کرمانشاهی پرداختند.

در ادامه محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ادامه تلاش برای انتقال پیکر زنده یاد ایرج محمدی خبر داد و گفت: در صورت مساعد شدن شرایط جوی در ارتفاعات پرآو مجدداً تیم عملیاتی به محل اعزام خواهند شد.

وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر نسبت به تشکیل تیم‌های عملیاتی کوهستان به صورت استانی و شهرستانی با مشارکت هیأت کوهنوردی خبر داد و افزود: در راستای تفاهم نامه کشوری جمعیت هلال احمر با فدراسیون کوهنوردی این آمادگی وجود دارد تا در حوزه آموزش تخصصی کوهنوردان حرفه‌ای برای خدمت رسانی به عموم مردم و کوهنوردان اقدام و همکاری کنند.

دکمه بازگشت به بالا