عمومی

بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی بابایی ، که بعدازظهر چهارشنبه از بیمارستان سالی دیدن کرد ، هدف از این بازدید را افزایش تعداد تخت های بیمارستان کرونا برای اسکان بیماران عنوان کرد. زفرا (NS) این شهر همچنین دارای بیمارستان ها و مراکز درمانی دیگری در مرکز استان است.

“متأسفانه ، علیرغم تلاش های کادر پزشکی ، ویروس در آستانه اوج جدید تشدید می شود و در این زمان حساس ، سربازان پزشکی نمی توانند به کرونا بروند ، بنابراین از نظر تجهیزات از بیمارستان مراقبت می کنند. این بسیار مهم است ، دست خالی “

و او گفت: در پی این امر ، تکمیل بیمارستان آیترا تابالی سالی در دستور کار قرار گرفت.خدا مایل است با مردم سالی همکاری کند میاندرود من در زمینه درمان خیلی نگران نیستم.

قاسم یانگ بابایی ، معاون وزیر بهداشت گفت: “شما نباید نگران تخت خود باشید فقط به این دلیل که یک دانشکده پزشکی است.” بر اساس آنها باید فوراً تخته اضافه کنند ، اما مهم این است که مردم به آنها کمک کنند و با آنها همراه شوند آمد و مجالس و عروسی های خانوادگی را متوقف کنید.

جان بابایی افزود: “اگرچه تعداد هیئت مدیره افزایش می یابد ، اما مردم به رعایت پروتکل توجه نمی کنند ، بنابراین شکی نیست که تلاش ها به هدر خواهد رفت.”

دکمه بازگشت به بالا