عمومی

به بازیکنانی مثل طارمی نیاز داریم

دراگان اسکوتیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان گفت: ما اهمیت بازی فردا را درک می کنیم. می دانیم که بازی ها برای هر دو طرف بسیار مهم است. ما برای بازی آماده هستیم و روی کسب بهترین نتایج متمرکز هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مسابقات سختی پیش روی ماست اما به لبنان احترام می گذاریم. آنها به خوبی سازماندهی شده اند و بازی های سختی را برای حریفان خود انجام می دهند. ما از کیفیت خود آگاه هستیم و با نهایت تلاش می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

خبرنگار درباره وضعیت مدی تلمی و عدم حضورش در بازی از اسکاتیچ سوال کرد. سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ گفت: تیم ملی ایران متعلق به همه ایرانیان است نه فقط یک بازیکن یا مربی. او (تلمی) مطمئنا بازیکن بزرگی است و ما به بازیکنی مثل او نیاز داریم، اما در عین حال ارزش هایی داریم که باید به آنها احترام بگذاریم.

وی در ادامه بر احتمال صعود تیم ملی ایران به جام جهانی تاکید کرد. من نمی خواهم در مورد این احتمال صحبت کنم. ما کیفیت لازم را داریم. تمرکز ما روی تمام بازی های آینده است. با کیفیتی که داریم می توانیم این مسیر را به خوبی طی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا