عمومی

بانویی که منزلش را به کارگاهی برای تولید محصولات خانگی تبدیل کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اعظم محمدی متولد سال 1346 است و براساس دبیرخانه آنلاین برره در منطقه حمدل از جزیره قشم در استان هرمزگان است. وی حدود هشت سال است که به کارهای خیرخواهانه جزئی و محدود مشغول است و تعداد محدودی از خیرات را حمایت کرده است. از خانواده.

وی از ابتدای ملاول در منطقه همدل با جدیت بیشتری کار می کند و به گفته وی ، وی کار سخت تری را آغاز کرده و 24 ساعت شبانه روز در دسترس است تا نیازهای فقرا را تأمین کند.

زنی که خانه خود را به کارگاهی برای تولید کالاهای خانگی تبدیل کرده است

منطقه همدل ، برنده مرحله ملی مهروره ، تیمی از امامان را در یک مسجد همسایه با سرهای زن و سر بد ، تشکیل می دهد و توانایی های آنها را از ابتدای ماه مبارک رمضان اندازه گیری می کند. و من برای این افراد کار پیدا کردم.

با ظهور کرونا ، این زن سخت کوش شروع به ایجاد مشاغل خانگی برای این زنان کرد و ترتیب کار هر یک را داد تا بتوانند برای امرار معاش زندگی کنند.

تاکنون با تأمین نیازهای مختلف کار زنان مانند چرخ خیاطی و خرد کن سبزیجات درآمد کسب کرده ایم.

وی همچنین به بسیاری از زنان روستایی که مهارت بافتن حصیر را دارند برای ادامه این کار کمک کرد ، 12 زن را در رستوران ها استخدام کرد ، برخی به عنوان پرستار در خانه های شخصی کار می کردند و یکی نیز این بخش در یک شرکت مشعل گاز کار می کرد.

زنان درگیر صندوقی برای مرکز تعاون اجتماعی تشکیل دادند و از آن برای پرداخت وام های 2 تا 3 میلیون تومانی اقساط بلند مدت به صورت کرز الحسنه به این خانواده ها استفاده کردند و موفق به دادن 19 وام شدند. او دو وام 50 میلیون تومانی ، با ضمانت خود ، به دو خانواده که نیاز به خرید ماشین داشتند ، افتخار داد تا بتوانند روی آن کار کنند.

زنی که خانه خود را به کارگاهی برای تولید کالاهای خانگی تبدیل کرده است

اقدامات اشتغال زایی این زن در اینجا خلاصه نمی شود ، اما وی موفق شد 12 نفر را در خدمات دولت محلی در منطقه آزاد استخدام کند و اشتغالزایی وی برای مردم همچنان ادامه دارد.

در سه ماهه آخر و دوره آغاز Melvale ، این مرحله ملی انتخاب شده در منطقه همدل ، تاکنون 100 تا 170 شغل ایجاد شده است و کار وی 500 نفر در کنار این افراد زندگی می کند.

او قول داد که مرتباً به انجام چنین کارهایی پایبند باشد ، و اخیراً موسسه خیریه وی با نام “دختر پیامبر اکرم ، ریحانه گاستر” ثبت شد و تصمیم گرفت با شدت بیشتری به کار خود در این خیریه ادامه دهد.

محمدی برگزاری Melvale در منطقه همدل را نقطه قوت قلب افرادی مانند او می داند و می خواهد برای ترغیب مردم به انجام کارهای خوب ، چنین برنامه ای را ادامه دهد.

اکنون تنها مشکل این زن بحث در مورد اینکه کجا و در کجا باید کارهای منزل این افراد انجام شود و تاکنون وی مکان خوبی برای انجام کارهای منزل از جمله پخت رب گوجه فرنگی دارد ، خانه شخصی خود را در اختیار زنان قرار داده است. خشک کردن میوه ها ، پر کردن سبزیجات … آنها این کار را نمی کنند و او روی پاهایشان کار می کند تا احساس نکنند مجبورند به تنهایی کار کنند.

زنی که خانه خود را به کارگاهی برای تولید کالاهای خانگی تبدیل کرده است

او کار خود را به عنوان معلم مدرسه آغاز کرد و در زمینه مسائل خانوادگی دانش آموزان به ویژه در مورد مسائل اقتصادی کار می کرد. در ابتدا فکر کردم که می توانم چند نفر را نجات دهم ، اما پس از شروع کار ، تصمیم گرفتم هر کاری که بتوانم انجام دهم. زمان برد و اکنون حاضرم تمام وقتم را صرف انجام این کارها کنم.

این زن به بازاری که محصولات خانگی این زنان را می فروشد توجهی نکرد اما با مشورت صاحب مغازه تصمیم گرفت این محصولات را به برخی فروشگاه ها عرضه کند تا آنها بتوانند به این زنان بفروشند. ما همچنین با اطلاع رسانی به مدیران مدارس و مربیان خریدهای خانگی مانند ترشی ، خمیر ، ترشی و سبزیجات را از این زنان آغاز کردیم.

با توجه به اینکه رای محبوبیت در انتخاب سه نفر منتخب نیز مثر است ، اگر می خواهید با ارسال یک کد 11 منحصر به فرد به سامانه پیامکی 3000212 از این زن حمایت کنید ، این نیز در روند داوری نقش دارد.

دکمه بازگشت به بالا