عمومی

اولویت برنامه های ماه رمضان سلامت مردم است / همه برنامه ها نیاز به مجوز دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، استان های استان: ماه مبارک رمضان از چند روز آغاز می شود و مردم هنوز هم تعجب می کنند که آیا برنامه های امسال همانند سال های اخیر است یا به دلیل کرونا متاثر

از ابتدای شیوع بیماری کرونابرای جلوگیری از شیوع آن در بین مردم ، بسیاری از فعالیتهای جمعی ممنوع اعلام شد و برنامه های مذهبی و اجتماعات مختلف و همچنین جشن ها و مراسم عزاداری امروز انجام نمی شد.

قبلاً داده شده کرونا هنوز تهدیدی جدی برای سلامت عمومی محسوب می شود ، شرایط برگزاری راهپیمایی ها عادی نبود و در ماه مبارک رمضان ، برنامه ها تحت تأثیر هر دو شرایط قرار می گیرند.

هر خانه در ماه رمضان دارای یک مرکز مذهبی است

مدیر تبلیغات عمومی اسلامی استان بوشهر در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، فعالیت گسترده سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای وابسته برای جنگیدن کرونا تمام شد

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به فعالیت های اردوی استانی تلاوت ها و همدلی در استان اظهار داشت: این مسجد به عنوان محور فعالیت های دینی و انقلابی امروز نیز محور سلامتی است و باقی مانده است.

وی به اجرای برنامه های مجازی این روزها اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به گسترده بودن. کرونا و نبود شرایط برای رو در رو و فعالیت جمعی ، برنامه هایی برای مردم در حال اجراست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در سال جاری تقریباً در هر شعار هر خانه ، گفت: یک مرکز مذهبی گفت: در ماه رمضان امسال 600 مبلغ وظیفه کار را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تمرکز بر ایجاد روابط فرهنگی بین مردم ادامه داد: تبلیغات استان بوشهر با محوریت معنویت و نیکوکاری تلاش های ویژه ای را برای تهیه و توزیع بسته های بهداشتی انجام داده و فقرا را زندگی کنید ، به فقرا و نیازمندان کمک کنید و به فقرا کمک کنید و فقرا را شناسایی کنید. ای

حجت الاسلام سروستانی افزود: در کنار سایر مناطق کشور ، آخوندهای استان بوشهر علاوه بر نقش طبیعی خود در انجام فعالیت های مذهبی و مذهبی ، علیرغم تعطیلی مساجد و مراکز مذهبی در مسائل مربوط به ویروس ها. ” کرونا آنها هم خوب بازی می کنند.

دانشگاه بهداشت انسان

نماینده ولی فقیه استان و رهبر نماز جمعه بوشهر در جلسه شورای تبلیغات بوشهر شنبه شب توضیحاتی در مورد روند اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: سلامت مهم است. این روزها اولویت در دستور کار است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری تأکید کرد: کلیه برنامه ها باید دارای مجوز از طرف ستاد فرهنگی و تأیید ستاد باشد. کرونا وی افزود: همه جلسات ماه مبارک رمضان باید با رضایت این رئیس برگزار شود.

وی در ادامه با تأکید بر گرد و غبار و ضد عفونی مساجد با منظره پاک اظهار داشت: اگر این برنامه در مساجد اجرا شود ، برای حفظ سلامتی مردم ، پذیرش به هیچ وجه نباید انجام شود.

نماینده ولی فقیه استان و رئیس نماز جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: پخش دعاهای نماز و دعاهای ویژه در این ماه باید در زمان مقرر پخش شود و ضوابط و حجم آن زمان شامل رادیو و تلویزیون منطقه ای است.

تلاوت مجازی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هر ساله در استان بوشهر و سایر مناطق کشور برنامه های مختلفی به مناسبت ماه مبارک در شهرها و روستاها برگزار می شود. ماه رمضان و امسال شاهد شرایط متنوعی هستیم. “

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور که به صورت مجازی به برنامه های قرآنی می پردازد ، اظهار داشت: امسال تلاوت قرآن کریم به صورت زنده و تقریباً در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ، تلاوت قرآن در 15 روز اول ماه مبارک در مقبره امام محمد باقر و 15 روز دیگر در حسینیه عاشقان ثارالله انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا