عمومی

انسان از لیالی قدر برای استفاده بهتر از عمر خود بهره گیری کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله رسول فلاحتی در سه شنبه شب در یک مراسم اولین شب از لیالی قدر در مصلای امام خمینی (ره) ماست مالی کردن همراه با شیوع ویروس تاج با بسته شدن سایت های مذهبی و مساجد گفت: متاسفانه در این زمان, فروشگاه بهداشتی و بسته شدن این مراکز دینی و مذهبی مردم را از حضور در عبادتگاهها برخی از آن محروم بودند.

می گویند که شیوع این ویروس امتحان الهی است و با اشاره به توجه و رعایت مردم برای راهنمایی ها و دستورالعمل ها در سلامت گفت: این موضوع منجر به یک مقدار مشخصی از این ویروس منحوس کنترل شایسته تشکر و سپاس از برای آن است.

جمعه, ماست مالی کردن همراه با مدارک و شواهد از کاپیتان المومنین علی (P)او گفت: “انسان لذت است که به عشق خود را به طوری بیت (P) به خصوص حضرت علی (P) بود.

او در ادامه می گویند که خداوند متعال نعمتهای فراوانی در اختیار بندگان خود قرار داده است که فرمان استفاده مناسب از آنها را می توان با سهولت و توضیح داد: زندگی چرا مهم است که باید در رسیدن به کمال و فضل خود را و چگونه به بهترین استفاده از آن.

نماینده رهبر انقلاب با اشاره به معنای کلمه “اندازه” و تاکید کرد که همه چیز را در این جهان به اندازه و مقدار آن و می گویند: سلامت یکی دیگر از فضل خدا در انسان است که در عدم توجه به موضوع انسان درد و رنج بسیاری از مشکلات هستند.

او تاکید کرد که شروع و در شب قدر به خاطر حفاظت از دین و ارزش است, ادامه, این, رمضان, به خصوص در شب قدر فرصتی است که مؤمنان باید برای این رقم از سود خود را.

آیت الله فلاحتی و می گویند که مؤمن می تواند در هنگام تغییر موقعیت آن است. توضیح داد: انسان باید برای زمان ارزش خود را از شیوه زندگی مورد نظر.

دکمه بازگشت به بالا