عمومی

انجام وظایف قانونی توسط نمایندگان مجلس تحول آفرین است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید محمد سعیدی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت.

امام جمعه قم گفت: باید در عرصه انتخابات مردم را تشویق کرد تا کسانی که می توانند راه پیشرفت و افتخار در ایران اسلامی را ادامه دهند بر اساس منویات مقام معظم رهبری انتخاب شوند، توجه داشته باشید.

تولیت حرم حضرت معصومه(س)س) “حضور کارمندان دولت در انظار عمومی بسیار مهم است و ما این روحیه را در رئیس جمهور می بینیم. من اینجا هستم.

وی گفت: مشکلات امروز کشور مخالفت کنند باید حل شود و با همدلی و تلاش مضاعف مسئولان میسر می شود.

آیت الله سعیدی می فرماید: صبح اما در بخش هایی مانند اقتصاد به جایگاه مطلوبی دست نیافته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: آنچه در این اغتشاشات دیدیم نشان داد که راه انقلاب اسلامی درست و شایسته بوده است، نشان می دهد که دشمن امروز از جمهوری اسلامی می ترسد و آماده است تا یک عمر هزینه کند. پول زیادی برای از بین بردن آن

آیت الله سعیدی ادامه می دهد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آراء و آراء عمومی است و مسئولان باید حرف مردم را بشنوند.

وی همچنین گفت: نمایندگان شورای اسلامی باید با حوزویان، علما و اندیشمندان جلسات همفکری برگزار کنند تا مسائل مهم از طریق همفکری حل شود.

وی با بیان اینکه به هجمه فرهنگی نیاز داریم، افزود: شک نکن که اگر خدا را یاری کنی، خدا هم تو را یاری می کند و اگر هرکس به وظیفه خود عمل کند، خداوند تو را یاری می کند. خاکستر خداوند به تلاش او برکت دهد.

آیت الله سعیدی فرمودند: اگر کنگره به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و دیدگاه فعلی نسبت به این موضوع نداشته باشد، بدون شک تغییر خواهد کرد و بسیاری از مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا