عمومیکسب و کار برتر

انجام تمام ماموریت های ساکورا اسکول

ساکورا نام شخصیت اصلی بازی است، این کاراکتر یک دختر جوان بوده که به مدرسه ای در شهر خودش می رود و گربه ای هم دارد که در مسیر همراه او بوده، ساکورا میتواند از جت پک، ضربه های قدرتمند و مشت های آهنین برای نابودی دشمنانش استفاده کند و این بخشی از گیم پلی و داستان کلی بازی است که رفته رفته متوجه آن خواهید شد. بازی به نسخه اصلی خود وفادار بوده و بعضی از ایستراگ ها را میبینیم که کمی پیچیده هستند اما اگر با طرفداران این بازی صحبت کنیم ممکن است رازهایی برملا شود که فکرش را هم نکرده ایم.

از همان ابتدای بازی میتوانید کاراکتر مورد علاقه خود را بسازید و شخصی سازی اش کنید، لباسش را تغییر دهید و یا حالت موهایش را عوض کنید، کار با ادیتور بازی هم بسیار ساده است و نیاز به تمرین یا تکرار ندارد. اما اگر توقعات زیادی داشته باشید و بخواهید چیزی شبیه به ببینید، سخت در اشتباه هستید چون این دو بازی با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

اگر متوجه نشدید که ماموریت ها را چطور انجام دهید به بخش help در تنظیمات بازی بروید، توجه کنید که این عنوان یک شبیه ساز است که قوانین خاص خودش را دارد و ممکن است با دنیای واقعی متفاوت باشد، به عنوان مثال مفهومی به عنوان مرگ در بازی وجود نداشته و فقط شما به خواب میروید و بعد از آن از دشمن خود متنفر خواهید شد.

مشخصات مورد نیاز برای اجرا

بازی ساکورا اسکول با اینکه گرافیک پیچیده ای ندارد اما برای اجرا به سه گیگابایت رم و اسنپدراگون 820 (سی پی یو+جی پی یو) نیاز دارید، طبق گفته سازندگان اگر مشخصات دستگاه شما کمتر از این باشد ممکن است بازی کرش کند و یا دچار مشکل شود. شروع بازی ساکورا اسکول

این بازی با داشتن پنج شخصیت، اعم از زن و مرد، برای همه مناسب است. این بازی موبایل در یک شهر کوچک است که داستان ساکورا در آن انجام می شود. دنیای این بازی بدلیل ترکیب بندی مناسب مکان و وسایل، بسیار شگفت انگیز است.

و بهترین قسمت، توانایی کنترل و تغییر چهار بازیکن در صحنه است. هر اقدامی که شما دربازی انجام دهید، به روند بازی تأثیر می گذارد و شما را به موقعیت و جایگاه های مختلفی سوق می دهد.

شخصیت های قابل استفاده :

  • Rina Tamaki (دختر)
  • Taiga Yuki (پسر)
  • Yuta Aida (پسر بچه)
  • Mio Aida (دختر بچه)

حال  بیایید پا به دنیای ساکورا بگذاریم. شما به عنوان یک دختر نوجوان در جلوی در خانه تان بازی را شروع می کنید (مگر اینکه شخصیت دیگری را انتخاب کنید). از آنجا می توانید به مدرسه بروید یا به دیدن اطراف بروید، زیرا در بازی چیز های زیادی برای دیدن وجود دارد.

قدم گذاشتن به مدرسه ساکورا

به دفتر یاکوزا بروید (قبل از ورود دو مرد در ورودی ساختمان وجود دارد، آنها را بکشید!). همه آنها را بکشید و به طرف در بالای پله ها بروید و بقیه افراد را بکشید. سپس به سمت در سمت چپ بروید و رهبر یاکوزا را بکشید. شما در ساختمان 4 اسلحه، 1 شمشیر و 700‪0 ین خواهید یافت. همچنین یادتان باشد که اگر افراد ساختمان را نکشید، یا حتی اگر بمیرید، آنها به دنبال کردنتان و حمله ادامه خواهند داد

2- انجام کامل ماموریت ها در زمان های تعیین شده

کلاس چینی (8:40_9:30)

به کلاس 1-1 مدرسه بروید (2-1 برای مردان) و روی صندلی خود بشینید و منتظر بمانید تا زمانی که معلم تا آخر کلاس تدریس کند.

کلاس انگلیسی (9:40_10:30)

در همان کلاس بمانید و صبر کنید تا معلم بیاید و درس را شروع کند.

دو میدانی (10:40_11:30)

باله(11:40_12:30)

به سالن بازی بروید (یا از طریق  menu

(Monkfish (13:10_14:00

به طبقه دوم، سمت چپ بروید و وارد آخرین کلاس شوید و جایی برای نشستن پیدا کنید.

کلاس رایانه (14:10_15:00)

به کلاس کامپیوتر در سمت چپ طبقه دوم مدرسه بروید. جایی و بنشینید و با کامپیوتر کار کنید.

نکته: البته این لیست کامل ماموریت های مدرسه نیست.

3- پول کسب کنید

4- فرار از پلیس بدون آسیب دیدن

اگر پلیس دنبال شماست، آنها را به گوشه ای هدایت کنید، طوری که یکیشان مقابل دیگری قرار گیرد یا پشت یکی از افسران بایستید. آنگاه یکی از آنها اشتباهی به دیگری شلیک می کند و  او به آن حمله می کند و شما دیگر هدف آنها نیستید و از مرگ نجات می یابید!

5- برای خود معشوق بیابید.

در اول بازی هیچ پولی برای خرید معجون عشق ندارید، نگران نباشید! یک فرد را انتخاب کرده و به آن چندین بار جملات خوب بگویید تا اینکه آن فرد عاشقتان شود!

6- کسب درآمد

لازم نیست واقعا کاری انجام دهید. در جاهای مختلف شهر پول گذاشته شده است، می توانید آنها را بردارید. همچنین مقداری پول در خانه های دختر و پسر نوجوان و پسر و دختر بچه وجود دارد که می توانید آنها را بردارید.

7- دوست یابی

نگران نباشید، با دوستانتان صحبت کنید تا امتیازتان بالا برود،به همین سادگی!

8- تمیز بمانید

برای جلوگیری از کاهش محبوبیت حتما به خانه بروید و حمام کنید و از توالت استفاده کنید.

آموزش های ساکورا اسکول | انجام دادن همه ی ماموریت های ساکورا اسکول و ملکه شدن | انجام ماموریت های ساکورا اسکول پارت اخر

شخصیت خود را طراحی کنید

یکی از نکات شگفت انگیز در این بازی ، توانایی ساخت دلخواه شخصیت های شماست. با انتخاب برخی از لباس ها قدرت های عجیبی بدست می آورید. مانند لباس آلیس در سرزمین عجایب که به شما این امکان را می دهد بسیار کوچک یا بزرگ شوید. شما همچنین می‌توانید رنگ لباس، چشم و حتی موی خود را تغییر دهید.

برخی از لباس ها شما را آسیب پذیر می کنند و برخی دیگر شما را به یک کودک نوپا یا خردسال تبدیل می کنند! بله، درست شنیدید، شما می توانید در بازی کودک شوید!

بخش دیگر جالب این بازی این است که مرگ وجود ندارد! اگر کسی را بکشید، در واقع غش کرده است و نمرده است. خودتان هم اگر بمیرید دوباره سرحال و شاداب زنده می شوید!

همچنین برای این بازی، هیچ پایانی وجود ندارد.

در این بازی شگفت انگیز، شما داستان را تعیین می کنید. شما  تصمیم می گیرید محبوبیتتان چقدر باشد و یا چه مقدار منفور باشید بطوری که مردم با دیدنتان وحشت کنند!

ترفندهای بازی ساراکو اسکول

ترفندهای موجود در ویدیو شامل موارد زیر است:

محو دکمه روی صفحه، عوض کردن رنگ پاپیون موهاش؛ چجوری همه جا لباس بپوشیم، گزارش مممنوعععع.

هر کی گزارش بده خدا لعنتش کنه*_*

 

منبع: حاشیه نیوز 

دکمه بازگشت به بالا