عمومی

افزایش سطح دسترسی اهالی روستاهای استان بوشهر به خدمات بنیاد مسکن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علیرضا مقدم در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت:

او اضافه کرد: این اقدام با هدف احترام به ارباب رجوع، تحقق منشور شهروندی از طریق اصلاح فرآیند، حذف فرآیندهای غیر ضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات و افزایش سطح و سهولت دسترسی به خدمات مرتبط با مشتری انجام می شود. ایجاد یک سیستم مدیریتی که نه تنها در دسترس باشد بلکه پاسخگو باشد.

مدیر عامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در میز خدمات ما، تلاش می کنیم تا به تمام درخواست ها و نیازهای مشتری در اسرع وقت پاسخ دهیم.

او گفت: راه اندازی میز خدمت برای بسیاری از پرونده های مربوط به روستاها و روستاها، تشکیل پرونده صدور سند مالکیت در پرونده ها، تسهیل در استفاده از تسهیلات بازسازی، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی، جابجایی مطالبات اراضی، تغییر کاربری، مسکن نیازمندان و کمک پیگیری رایگان در مورد مسکن ضعیف.

مقدم تاکید کرد: میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر که به صورت هفتگی در روستاهای کشور با حضور مدیران و کارشناسان این نهاد برگزار می شود، بی شک موثر بوده و مردم و مسئولان را در تماس مستقیم قرار می دهد. و مشکلات و مشکلات مردم بررسی می شود.

وی با اشاره به توسعه و آبادانی روستاها بر تداوم طرح های عمرانی در مناطق کم بازده بوشهر تاکید کرد. این یکی از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها، راه اندازی میز خدمت در روستاها با ارتباط و ارائه راهکار برای رفع مشکلات آنها بدون واسطه است.

دکمه بازگشت به بالا