عمومی

اجرای ساختمان دانشکده کسب و کار دانشگاه خلیج فارس بوشهر آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، استاندار بوشهر صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح گروه اقتصاد بازرگانی در دانشگاه خلیج فارس گفت: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در زمینه دانش و دانش برخوردار است و باید زمینه رشد علمی کشور را فراهم کند.

عبدالکریم گراوند افزود ، “در این راستا ، دانشگاه های ایالت به خوبی پشتیبانی می شوند و توسعه زیرساخت های علمی و دانشگاه ها منجر به رشد و پیشرفت بهتر در این زمینه می شود.”

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به دانشگاه ها گفت: “ساخت دانشکده اقتصاد بازرگانی در دانشگاه بوچرفول خلیج فارس ، در زیربنای 4500 متر مربع ، یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور است و ما شاهد آغاز کار اجرایی آن هستیم.”

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: دانشکده اقتصاد بازرگانی در بخشهایی از دانشکده ادبیات و دانشکده علوم انسانی تا زمان تکمیل ساختمان به کار خود ادامه خواهد داد.

عبدالمجید مصلح افزود: دانشکده اقتصاد بازرگانی بر اساس یکی از مزایای منطقه ای استان بوشهر در زمینه های تجاری و بازرگانی طراحی شده است و می تواند به بازسازی موقعیت تاریخی ایالت به عنوان یک بندر و دروازه باستانی کمک کند. من می توانم این کار را انجام دهم. واردات و صادرات کشور.

وی ادامه داد: این دانشگاه اولین دانشگاهی است که با رویکرد جدید با هدف تربیت نیروی انسانی ، مدیران با استعداد ، کارآفرینان و آموزش کلاس جهانی در زمینه های صنعت و تجارت تاسیس شده است.

مصلح افزود: پنجمین شورای برنامه ریزی توسعه آموزش عالی در آگوست 2016 ، مطابق با تصمیم 98 جلسه کمیسیون آموزش عالی ، دانشکده اقتصاد بازرگانی را با دپارتمان مدیریت صنعتی ، اداره بازرگانی ، حسابداری و اداره بازرگانی خلیج فارس تأسیس کرد. دانشگاه فارس. اقتصاد موافقت کرد.

دکمه بازگشت به بالا