عمومی

ائتلافی برای زندگی، پیوندی برای پیروزی

از سوی دیگر ، این برای ما باورنکردنی تر بود ، زیرا به دلیل محدودیت تحریم ها و رشته های بدبختی ، اوضاع بعید نبود سخت تر شود ، اما همیشه جای تعجب وجود دارد. ایران متحمل تحریم شد ، ایران دچار آشفتگی شد و ایران دچار سیل و زمین لرزه شد.

بحران تاجی تجربه جدیدی در تاریخ حکومت ایران بود. از همان ابتدا مشخص بود که ناآرامی های عمومی ، محدودیت در مشاغل شهروندان و بسته شدن مرزها افکار عمومی را گیج کرده و بازار را لرزاند. اقتصادهای بزرگ و کشورهای توسعه یافته در حال آماده سازی برای انقباض آشکار اقتصاد بودند. این بدان معنی بود که ضربه کرونا به اقتصاد تحریم مؤثرتر خواهد بود. سیاست بحران ایران در این شرایط بسیار دشوارتر از هر دولتی در جهان است. در دشوارترین زمینه تاریخی حكومت در ایران ، این ائتلاف برای زندگی بود كه منجر به تلاش برای هماهنگی تلاشها ، ادغام دولت و حداكثر ظرفیت می شود. اتحادیه ملی که بدون توجه به رنگ و متن ، بر زندگی مردم خود متمرکز است.

کورونا یک بحران چند وجهی است و مانند امروز ، صدمه می زند ، زندگی را تشدید می کند و می کشد. “جان عزیز” یک شهروند تهدیدآمیز است. مورد احترام و ارزشمندترین “زندگی” ، بیشترین اعتماد مردم است و بزرگترین تعهد دولت زندگی شهروندان است. اهمیت زندگی بسیار عینی و مشخص است و ارزش زندگی آنقدر ارزشمند است که جایی برای درگیری یا خرابکاری وجود ندارد. زندگی شهروندان مذاکرات یا توافق هایی نیست که ما با آنها موافق یا موافق هستیم. زندگی شهروندان نه یک شعار تبلیغاتی است و نه رنگ مطلوب انتخابات. زندگی آخرین پایگاه و آخرین مرز است.
ما باید یاد بگیریم که در سخت ترین شرایط و حتی در شدیدترین شاخه ها ، “زندگی” مردم است که ما را مجدداً وصل می کند. در آستانه قرن جدید ، ما باید بیشترین تعهد خود را به “زندگی” شهروندان خود نشان دهیم.

رئیس جمهور روحانی به طرز ماهرانه ای آن را “زندگی” خواند و ائتلاف زندگی مردم را نامید. رئیس جمهور تجربه تاج حاکمیت را تجلی ائتلاف توصیف کرد. این یک لحظه تاریخی است که اجازه تهدید برای زندگی شهروندان و توجیه اختلافات قانونی و مقاومت را نداد. در ائتلاف برای زندگی ، این منافع عینی شهروندان است که به حاکمان ما این امکان را می دهد تا بقیه اختلافات را هضم کنند و از منافع انجمن فراتر روند. از دیپلماسی گرفته تا توانایی های دفاعی ، در ائتلاف زندگی ، برای زندگی مردم ایران و مردم عزیز ایران بسیج شده است.

ائتلاف برای زندگی بخشی از یک کمپین بزرگتر و بزرگتر است. “کمپین ملی برای زندگی”. کار از فداکاری سیستم درمانی گرفته تا نقش آفرینی فعالان داوطلبانه ، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و تعهد به بخش خصوصی. رئیس جمهور مسئولیت کلیه عناصر سیستم از جمله کمپین بزرگ ، ائتلاف زندگی ، نمونه مدیریت بحران تاج ، “پیروزی” در “پیوند” و در سخت ترین شرایط ، رابطه این عامل سیستمی با زندگی شهروندان است. خواستار است عزت و منافع شهروندان از هم جدا نیست. با ادامه تحریم ها برای ایرانیان ، رئیس جمهور امیدوار است که در مواجهه با تحریم ها ، عواقب کرونا و پیامدهای اقتصادی آن و سپس تجربه حاکمیت بر کرونا ، تکرار شود. ائتلاف برای زندگی تصویری از ایران است که با تحریم ها مقابله می کند ، ایرانی که با تحریم ها مقابله می کند و حاکمان را برای حفظ جان شهروندان متحد می کند. نه

* منتشر شده در روزنامه ایران. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

2323

دکمه بازگشت به بالا