عمومی

آمار پرونده‌های مسن در دستگاه قضائی یزد ۸۴ درصد کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین غلامعلی دهشیری ، نماینده رهبران عالی ایالت و امامان جمعه یزد بعد از ظهر جمعه با اعضای شورای قضایی و معاون شورای ایالتی یزد دیدار کردند. با اشاره به انتخابات باشکوه برگزار شده در کشور ، گفت: این تحریم و تحریف انتخابات است و مردم ما نشان داده اند که درک سیاسی آنها فراتر از کسانی است که خود را نخبه سیاسی می دانند.

وی افزود: “به گفته وی ، من همیشه از وجود مقام معظم رهبری ، ناجی کشتی انقلابی سپاسگزارم.”

دهشیری همچنین یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی می دارد و اظهار می دارد: نگاه شهید بهشتی به دادگستری مبتنی بر تغییر مدیریت بود. اگر این نگاه ادامه پیدا کند ، قطعاً یک نقطه عطف در دادگستری خواهد بود.

رئیس دادگاه عالی استان یزد ادامه داد. یزد برای پرونده های قدیمی که بیش از یک سال در شعب تشکیل شده اند ، در کشور وضعیت خوبی دارد ، که تعداد این پرونده ها 84.6 درصد کاهش یافته است ، اما این کاهش در سراسر کشور بوده است. 9٪

دادگستری یزد باهوش تر می شود

وی گفت که قوه قضاییه به سمت قوه قضائیه هوشمند در حال حرکت است ، “بنابراین در پایان سال جاری ، همه قرارها و دادگاه ها به صورت الکترونیکی انجام می شود ، سرعت و بسیاری از تخلفات احتمالی و جعل و تقلب را کاهش می دهد. بیایید اضافه کنیم.”

دهشیری از آگوست تا پایان ژوئن 1999 بیش از 10 هزار پرونده بدون کاغذ را در دادگستری یزد ثبت کرد و 166 اتاق دادرسی الکترونیکی در این ایالت ایجاد کرد که 16 مورد آنها زندانی بودند و برای رسیدگی در زندان ایجاد شد. مورد.

رئیس دادگستری استان یزد همچنین به اطلاعیه های الکترونیکی اشاره کرد. در سال 1999 ، بیش از 92 درصد اعلان های استان یزد به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی درباره آمار مجازات جایگزین حبس نیز گفت: رد پای الکترونیکی نیز در این زمینه در حال اجرا است که 420 پرونده تحت نظارت سیستم های الکترونیکی است که 60 درصد آن در سال گذشته انجام شده است.

64٪ از زندانیان یزد پیشنهاد کار شدند

دهشیری گفت: در زمینه اشتغال زندانیان ، اقدامات مناسبی انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که میزان اشتغال زندانیان در استان یزد در سال جاری به بیش از 64 درصد رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین با تأکید بر وجود دادگستری در حل مشکلات قضایی صنعت و تولیدکنندگان گفت: مسیر تولید دو برابر می شود. “

باید بگویم ؛ در این مراسم از آهنگ “نفس تازه” با مضمون شهید بهستی رونمایی شد و گروهی از مقامات قضایی استان یزد نظرات خود را بیان کردند.

دکمه بازگشت به بالا