عمومی

آقای میثاقی؛ رسانه ملی ملک شخصی شما نیست!

«مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد تا بحث وجود مدی تاج حل شود»؛ محمدحسین میثاقی برنامه پنج شنبه شب فوتبال برترین ها را با جمله توانستم تشخیص بدهم رئیس جدید فدراسیون فوتبال آغاز شد. در این برنامه از . او با دعوت از هداد عزیزی، یکی از مخالفان سرسخت کی روش و از حامیان برجسته اسکاتلندی، حبیب الله حبیبی به عنوان یکی از مخالفان تاج در کمیته مقدماتی، نشان می دهد که چقدر از رئیس فدراسیون فوتبال متنفر است و می خواهم او را نگه دارم. پس از انتخابات پاسخگو باشد

مهدی تاج به خاطر معامله ننگینش با مارک ویلموتس مستحق انتقاد است، اما امیدوارم میثاقی بتواند روی حافظه تاریخی مردم حساب کند. او اولین کسی بود که با شور و شوق حضور ویلموتس را اعلام کرد و تنها پس از یک بازی دوستانه به این نتیجه رسید که مرد بلژیکی غایب فوتبال ایران است.مستقی مست هرگز از تاج در مورد قرارداد با ویلموتس سوال نکرد و زمانی که سرمربی بلژیکی حاضر شد، او به این نتیجه رسید. تصمیم گرفت تاج را مقصر بداند.بهترین مجری فوتبال پس از پاسخگویی، سر کینه فدراسیون را گرفت و سعی کرد در هر فرصتی با او تسویه حساب کند.

این یادداشت برای تأیید مدیتیج نیست. او باید پاسخگوی تصمیمات اشتباهی باشد که گرفته و اینکه بار دیگر ریاست فدراسیون را برعهده دارد نشان از اوضاع آشفته فوتبال ایران دارد. او خود را یک مدافع عمومی می داند، پس چرا در تاریخ برنامه فقط تماشاگران مدیتاژ را مورد خطاب قرار داده است؟ آیا شایعه جادوگری در زمان عزیزی کادم لااقل ارزش نداشت در این باره برنامه بسازیم و عواملش را رسوا کنیم؟آیا لیست مشکوک تیم های ملی که نه حرف زدند و نه حرف زدند در این دوره اهمیتی نداشت؟در فوتبال ایران از زمانی که اوایل فوتبال برتر به نظر می رسد فقط حادثه ویلموتس اتفاق افتاده است و فقط تاج مقصر است من اینجا هستم. در این مورد، ردپای افراد زیادی را می بینیم، اما میثاقی حتی یک کلمه در این مورد نگفته است، همزمان رئیس و عضو هیئت مدیره بوده و درباره حق پخش تلویزیونی نیز چیزی نگفته است.

میشاگی کینه ای در دل داشت و حتی اصول اولیه رسیدگی به پرونده را رعایت نمی کرد. اگر می‌خواهید تاریخ ظهور مجدد تاج را در فوتبال بررسی کنید، باید آن دو مهمان را به همراه دیگرانی با نظرات متفاوت دعوت کنید تا از یک طرفه شدن برنامه جلوگیری کنید. این در حالی است که او تقریباً در هر موضوع فوتبالی از هداد عزیزی کمک می گیرد و به نظر می رسد اسطوره ملبورن به عضویت تیم تولید محتوای برتر فوتبال درآمده است! موضع حمایت شدید او از اسکوتیک نشان می دهد که وقتی صحبت از سرمربی کروات می شود، باید یکی از مخالفانش را هم در برنامه قرار داد تا نظرات مثبت و منفی در نظر گرفته شود، اما انگار میشاگی به شکلی کاملاً طراحی شده و بر اساس نظر شخصی خود یا نظر خود از مهمانان برنامه خود دعوت می کند. برنامه، او در پایان برنامه از افرادی دعوت می کند که به نتایج مطلوب دست یابند.

اگر مدی تاج در سال‌های اخیر حقیقت را گفته است، سخنان او به مصطقی در برنامه جنجالی است. امیدوارم میشاگی رسانه های دولتی که متعلق به همه است را به ملک شخصی خود تبدیل نکند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا