عمومی

آذربایجان غربی درشرایط اضطرار قرارگرفت/ظرفیت بیمارستانها تکمیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، Javadagazade در یک جلسه اضطراری برای بررسی وضعیت شیوع شنبه شب کووید در ایالتی که برای مبارزه با 19 کرونا در پردیس دانشگاه ایالتی تشکیل شد ، “آذربایجان غربی در چهار هفته گذشته تعداد پایداری از بیماران بستری و مرده داشته است ، اما اخیراً این روند به سرعت افزایش یافته است. من هستم. “

وی هشدار جدی در مورد تعداد بیماران بستری در این ایالت صادر کرد و گفت: “اگرچه روند بیماران بستری در بیمارستان های دولتی در حال افزایش است ، اما در شهر اولمیا بیشترین تعداد بیماران بستری در چند روز گذشته گزارش شده است.” اضافه.

رئیس دانشکده پزشکی آذربایجان غربی در مورد افزایش بیماران کووید 19 نفر در این ایالت گفتند: تعداد افراد بستری شده برای سندرم حاد تنفسی 645 نفر در این ایالت است که 390 نفر مشکوک به این بیماری هستند. کووید 19 قطعه وجود دارد.

جواد آقازاده در مورد افراد بستری افزود: 148 نفر در بخش دولتی آه تو سی شما هستید 39 نفر در بیمارستان بستری شدند دستگاه تهویه متصل است در حال حاضر ، تعداد افراد آلوده و بستری در این ایالت در حال افزایش است.

او در مورد تعداد کشته شدگان صحبت کرد کووید 19 گفت: در 28 سپتامبر ، هشت نفر آلوده شدند کووید 19 نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد کل کشته شدگان در این ایالت به 958 نفر افزایش یافته است.

آگازاده درباره تغییرات در مراکز بیماری در این ایالت گفت: مرکز بستری شدن و افزایش مرگ و میر در این ایالت در حال تغییر است ، در حالی که شهرهای کوی ، بوتچان و مهاباد در زمان های مختلف بیشترین بستری و مرگ را داشته اند. تعدادی داشته باشید

رئیس دانشکده پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه بدبختی بیمار این است ، افزود: مطالعات نشان می دهد وضعیت افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند وخیم تر است.

مجله کاهش حساسیت عمومی به کووید 19 گفت: حساسیت مردم و مسئولان به کووید 19 نفر کاهش یافته است که این باعث افزایش تعداد بیماران شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در این ایالت به 20٪ کاهش یافته است ، خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد بیماران و بستری شدن در بیمارستان ، ظرفیت بیمارستان کامل است. ظرفیت طارگانی ، مطهری ، امام هومینی ، بیمارستان امام رضا (ع) در اولمیاع) تکمیل شد

معاون درمان در دانشکده پزشکی آذربایجان غربی همچنین در مورد افزایش تعداد بیماران بستری در اولمیا اظهار داشت: “در حال حاضر ، بیش از 50٪ از بیماران پذیرفته شده در این ایالت در اولمیا هستند.”

ابراهیم حسنی درباره روند رو به افزایش بستری در ایالت افزود: از 10 سپتامبر تعداد کل بستری در ایالت افزایش یافته است ، بنابراین تعداد بستری در ایالت در 11 سپتامبر 84 بوده است. در نوزدهم سپتامبر به 106 رسید و در حال افزایش است.

دکمه بازگشت به بالا