سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

برای از بین بردن کلر آب چه کنیم؟ انتخاب دستگاه تصفیه آب

برای از بین بردن کلر آب چه کنیم؟ انتخاب خرید دستگاه تصفیه آب:  وقتی آب را از شیر ظرفشویی برداشت میکنید احتمالا به رنگ و طعم خاصی مواجه شده اید و احتمالا شنیده اید آب هنوز کلر دارد. شاید کلر داشتن آب دیگر برای خیلی ها عادی شده باشد و ان را جزئی از آب بدانند. خوب است بدانید در تصفیه خانه های آب شهری برای گند زدایی مقداری کلر به آب اضافه می کنند این در حالی است که غلظت نامناسب کلر موجود در آب بی خطر نیست.

برای حذف کلر موجود در آب بعضی اقدام به جوشاندن آب می کنند اما این کار نمیتواند کلر آب را کاملا حذف کند. اما برای حذف کلر و سایر مواد آب چه کار کنیم ؟ اصلا کلر چه عوارض و عواقبی دارد؟ در ادامه این مقاله اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه شده است.

ضرورت حذف کلر از آب آشامیدنی

استفاده از آب آشامیدنی سالم یک ضرورت برای همگان است چرا که اگر الودگی به هر دلیلی وارد اب اشامیدنی شود باعث بروز انواع بیماری ها و شیوع آن می شود.

 به منظور ضد عفونی کردن اب آشامیدنی در تصفیه خانه های شهری مواد گند زدا و کلر به آب اضافه میشود  وجود کلر در آب باعث عوارض متعددی چون بیماری آسم ، بیماری های داخلی و کلیوی ، سزطان مثانه ، ایجاد آلرژی غذایی و حتی بیماری های مادر زادی می شود. بنابراین برای حفظ سلامتی باید مواد گند زدایی چون کلر را از آب حذف کنیم. اما چگونه می توان کلر را از آب حذف کرد ؟

روش اسمز معکوس بهترین روش حذف کلر و مواد مضر آب

در حالت طبیعی که برای برقرار تعادل غلظت مولکول ها از سمت ماده با درصد ناخالصی کمتر به سمت ماده با ناخالصی بیشتر حرکت میکنند تا آن را رقیق تر کنند. اما در روش اسمز معکوس به منظور جدا سازی یون ها و ناخالص های موجود در آب در سمتی که آب ناخالص وجود دارد مقداری فشار اعمال میکنند تا باعث شوند مولکول ها از سمت ماده ناخالص به سمت دیگر حرکت کنند.

 در نتیجه این فشار و اجبار مولکول های آب ناخالص برای حرکت این تنها مولکول های آب هستند که می تواندد از غشای نیمه تراوای تعبیه شده عبور کنندو یون ها و ناخالصی های موجود در آب پشت غشای نیمه تراوا باقی خواهند ماند.

 به این روش مقدار آبی که در یک سمت باقی می ماند حدود 98 درصد خلوص داشته و فاقد مواد ناخالص است. شکل زیر می تواند شما در درک بهتر روش اسمز معکوس یاری کند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی بهترین راه حل حذف کلر

خرید تصفیه آب خانگی فراب کالا راحت ترین راه برای حذف مضرات آب و کلر موجود در آب است. دستگاه های تصفیه اب خانگی در مدل های مختلف و برند های مختلفی در بازار وجود دارند که همگی از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند. روش اسمز معکوس بهترین روش تصفیه آب است. دستگاه های تصفیه آب خانگی مضرات اب را تا بیش از 99 درصد از آب حذف می کنند و شما با خرید یک تصفیه اب می توانید عتلاوه بر حذف کلر از آب ،از نوشیدن یک اب آشامیدنی سالم لذت ببرید.

کدام دستگاه تصفیه آب را بخریم ؟

انتخاب دستگاه تصفیه آب خوب بسته به نیاز و شرایط یک منطقه و میزان آلودگی آب هر منطقه بستگی دارد. اینکه چه انتظاراتی از یک دستگاه تصفیه اب داریم ، قیمت دستگاه تصفیه آب ، نوع برد و… همگی بر انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خوب تاثیر گذار است.

 در میان دستگاه های تصفیه آب خانگی ، همواره خرید تصفیه آب تایوانی از سمت مشتریان و فروشندگان توصیه می شود. برند های سافت واتر و cck  جز بهترین برندهای تایوانی هستند که امتحان خود را پس داده اند.

دستگاه های تصفیه آب با مراحل فیلتراسیون 6 تا 8 مرحله ای وجود دارند. هرچه مراحل فیلتراسیون بیشتر باشد آب تصفیه شده دارای خواص مفید بیشتری است و به تبع آن قیمت بالاتری نیز دارند. اگر نمی توانید دستگاه تصفیه آب مناسب خود را انتخاب کنید، می توانید با مراجعه به سایت فراب کالا ازنظرات کارشناسان این مرکز برای مشاوره خرید تصفیه آب بهره مند شوید.

خرید تصفیه آب از فراب کالا

به دلیل وجود برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب و مونتاژهای مختلف برندهای معروف که گاها بی کیفیت نیز هستند خرید یک دستگاه تصفیه آب خوب کار آسانی نیست. برای خرید تصفیه آب خوب پشنهاد می شود خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

 فراب کالا بهترین و معتبر ترین مرکز عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب و قطعات آن با حذف واسطه ها بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را به مشتریان ارائه میکند. فراب کالا به منظور اعتماد مشتریان به فراب کالا ، کالا ها ی خود را گارانتی گرده و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه می کند.

منبع: فراب کالا

دکمه بازگشت به بالا