امیرمسعود عابدین: دوربین استریو که در بخش بالایی شیشه جلو نصب شده، وظیفه رصد و بررسی سطح جاده تا ۱۵ متری را دارد. پس از بررسی، مطابق دستانداز، به سیستم تعلیق دستور داده میشود تا به چه مقدار، تعلیق نرم یا سفت شود.
فعال و غیر فعال بودن این آپشن، تفاوتی زمین تا آسمانی دارد! علاوهبر دوربین و سنسورها، واحد کنترل یا ECU، مخزن ذخیره، مکانیزم هیدرولیکی، فنر لول و کمک فنرها هم درگیر هستند. فرایند ایجاد این آپشن ۵ سال زمان برده است.
یکی از تبلیغات مشهور مرسدسبنز درباره همین ویژگی است. در این تبلیغ، از مرغ و حرکت جالب سرش برای نشان دادن ثبات بدنه و برتری این سیستم تعلیق، استفاده کردند. مجیک بادی کنترل پیشرفتهترین سیستم تعلیق جهان به حساب میآید.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در مجله خانواده مراجعه کنید.
۵۸۵۸